En als verwacht is het inmiddels alweer verschoven en kunne de grootste delen van het land de verwachtingen qua sneeuw wel zo n beetje in de prullenbak gooien.
De beste termijn verwachting is nog steeds de dag zelf.
Ik hoop dat dekaarten nog bijdraaien zodat er eerst een mooie witte laag komt en dan een aantal dagen goede vorst.
Huidige "winter" valt al buiten de top-10 van slechte winters. Dus wat dat betreft zijn we op de goede weg
Och ja 2014 was zo niet leuk. Dan mogen we nu toch blij zijn dat dit op het programma staat
Citaat van Romana, dinsdag 10 januari 2017, 10:14 uur Ik ben ook een stille mee-lezer,
maar bij onweerskansen volg ik alles al, maar zodra het winter word; is het meermaals per dag ff checken.
Ben benieuwd!
Onweer vind ik ook best leuk, maar dikke winter..............heeeeerlijk. Als er snacht sneeuw wordt verwacht dan slaap ik niet hoor. Dan blijf ik net zo lang wachten
Berichten samengevoegd door svenne
Citaat van Micil Schouwstra, dinsdag 10 januari 2017, 10:23 uur Ik denk ik ga weer kijken zodra we dichter bij donderdag/vrijdag komen
En als verwacht is het inmiddels alweer verschoven en kunne de grootste delen van het land de verwachtingen qua sneeuw wel zo n beetje in de prullenbak gooien.
De beste termijn verwachting is nog steeds de dag zelf.
Ik hoop dat dekaarten nog bijdraaien zodat er eerst een mooie witte laag komt en dan een aantal dagen goede vorst.
Ja vervelend is dat he! En ik in mijn omgeving roepen "donderdag of vrijdag een paar cm sneeuw"
idd toch maar effe wachten met de berichtgevingen nog niks is zeker waar het valt en hoe veel
Berichten samengevoegd door svenne
Hallo westen telt nooit mee he, en voorlopig word het ook niets. en wat schreef ik?! , maar of het een lange adem heeft?!
De prognoses veranderen per uur zo n beetje.
Regen verwacht ik morgen wel, maar vanaf de avond sneeuw, sneeuwbuien
Het weekend is afwachten, maar er wordt aan de Duitse grens ook sneeuw verwacht en de grenzen zijn open dus mag de sneeuw zo naar binnen komen
Inderdaad! Maar het is niet zozeer regen of sneeuw, maar meer een combinatie, de regen zal overgaan in sneeuw met een tussenfase van natte sneeuw. Dus hoe het gaat uitpakken en waar blijft, zoals zo vaak bij sneeuw, een redelijk raadsel. Maar dat maakt het juist ook spannend. Mooie droge sneeuw voor activiteiten verwacht ik niet. Zal al snel een blubberzooitje worden denk ik, maar hoop dat niet natuurlijk. Genieten maar!
Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dikke grote sneeuwvlokken te gaan zien in het westen. Al denk ik niet dat het blijft liggen, is het wel al heel leuk om ze te zien in de lucht.