Normaal gezien zou ik komend weekend in de Ardennen verblijven maar gezien de vooruitzichten stel ik dat nog een weekje uit. Hopelijk krijg ik er geen spijt van.
Momenteel ligt er +-10cm sneeuw boven de 500 meter. | Gewijzigd: 5 januari 2017, 00:25 uur, door Stefanv
https://kachelmannwetter.com/de/modellkarten/sui-hd/liege/schneehoehen.html
| Gewijzigd: 5 januari 2017, 14:18 uur, door Justin
Verschillende langlaufpistes open in Oostkantons
Op het Signal de Botrange zijn vandaag de langlaufpistes open. Dat zegt het Toeristisch Agentschap Oost-België op zijn website.
De voorbije uren heeft zich een aardig sneeuwtapijt gevormd op verschillende hoogtes in de Oostkantons. Op het Signal de Botrange ligt de sneeuw 11 centimeter dik. De langlaufpistes van 5, 6 en 7 kilometer zijn er open, ook al zijn ze nog niet getraceerd.
Ook het wintersportcentrum van Val de Wanne is open.
Bron: hln.be | Gewijzigd: 24 april 2017, 09:09 uur, door Joyce.s
| Gewijzigd: 11 januari 2017, 02:37 uur, door Stefanv
Vanaf de late namiddag tot morgenavond geldt terug een code rood voor de provincie Luik, ze gaan daar nog heel wat sneeuw te verwerken krijgen de komende dagen!
Hier kan tot en met zondag nog wel eens pak bijkomen!
Kaartje via: weerstationmaasmechelen
Staan nog heel wat zo een plaatjes in voor volgende week, we gaan het toch maar eens wat volgen.
Het zou trouwens niet zo heel opmerkelijk zijn moest er nog winterse neerslag vallen op de Hoge Venen in april. Zo lag er in 2013 zelfs een sneeuwdek op 24 mei!