naast de hobby stormchasen heb ik een fanatieke serieuze hobby namelijk het fotograferen van (Voornamelijk heli's) en vliegtuigen.
Gisteren heb ik een bezoekje gedaan aan Luftrettungszentrum Rheine om de Christoph Europa 2 (D-HHTS) te fotograferen (Komt ook af en toe bij het MST Enschede) De foto's zijn niet van de beste kwaliteid omdat ik de fotos heb overgenomen van mijn Facebook pagina. Het betreft trouwens een Airbus helicopters H135 T2+ van de ADAC
Camera: Nikon D5100
Altijd weer spectaculair die heli's. Heb er hier vanuit mijn werk ook regelmatig mee te maken. Onderstaand 2 foto's Air Zermatt op dak van het ziekenhuis van Visp (overplaatsing ICU patient). Daaronder nog de take-off.
Nog interessanter en heel indrukwekkend zijn overigens de vluchten in de bergen en mn over de gletsjer. Zal daar nog eens een artikel over posten. Mocht iemand een keer mee willen vliegen dan valt dat te regelen (incl gletsjerlanding). Wel prijzig!
| Gewijzigd: 26 september 2016, 20:34 uur, door Alpenweerman
ik ben zelfs ooit nog in het ziekenhuis van visp geweest,rondleiding en ziekenbezoek!
een aantal jaren geleden waren ze ook bij het blussen van de waldbrand links van het ziekenhuis!
en ook bergtoppen bezocht,over de top en dan naar beneden kijken mn maag zat in mn keel!maar de moeite waard! | Gewijzigd: 26 september 2016, 22:43 uur, door front