Opvallend is dan dat de media er vol van staat als door een weersomslag in april spintaan een smeltpercentage van 10% optreedt, maar dat over het meer dan 10% minder smelt in de zomermaanden geen woord gesproken wordt. Daarom hier maar weer aandacht aan besteden.
Het Deens meteorologisch Instituut (DMI) hanteert voor onderstaand overzicht van een jaar de periode 1 september - 31 augustus en bereikt over tien dagen het einde.
Over de genoemde periode is de ijsmassa bovengemiddeld gebleven Alleen vanaf half juli tot heden iets onder het gemiddelde.Wat een verschil met 2012 (rode lijn)
Bron: DMI
Opvallend is dan dat de media er vol van staat als door een weersomslag in april spintaan een smeltpercentage van 10% optreedt, maar dat over het meer dan 10% minder smelt in de zomermaanden geen woord gesproken wordt. Daarom hier maar weer aandacht aan besteden.
Weet je wat opvallend is dat je hierin wel mee gaat en KNMI wel van Fraude beticht. Wat ook wel zo is beste Ben47 dat is gewoon lachwekkend ook. Ja het warmt wel degelijk op..en dat gaat helemaal niet zo rap. Het feit is ook dat knmi idd 16 hittegolven heeft welgewoven, en dat geldt ook ineens voor strenge winters die bijv na 50 jaar een heel ander hellmanngetal hebben gekregen.......Maar dat DMI zelf ook Keihard fraudeerd vertel je hier niet even !!. foei foeiii foeiii hier pak aan!!!
DMI Goes Full Fraud On Sea Ice
DMI shows current ice extent the same as 2012, and much lower than 2015
This is utter nonsense. The OSISAF maps they use show a 35% increase over 2012, and slightly higher than 2015.
The problem gets much worse when we look at only the thick ice. There has been a massive increase in the amount of 1.5+ meter thick ice this year.
Once again, I have to ask what climate scientists are up to.
Posted on August 8, 2016 http://realclimatescience.com/2016/08/dmi-goes-full-fraud-on-sea-ice/
Wat ik maar even wil aantonen...is dat zowel in de klimaat voorstanders en tegenstanders kampen gefraudeerd worden. >>>>>>>En daarmee dus van beide kanten, nooit een normale discussie op gang zal gaan komen.<<<<<<<<<
Omdat die beiden kampen er zo sterk instaan, het is ronduit zinloos en vermoeiend dus. Ik sta daar dus mooi tussen in, en dat zouden meer mensen moeten doen. Want hier komt toch nooit een duidelijke oplossing in.
Dus je als je niks te doen heb dan kan je je hier doeloos in vertieren.
I rest my case | Gewijzigd: 21 augustus 2016, 13:41 uur, door Tatanka
Dus eigenlijk zeg je dat je niks te doen hebt door hier zelf doeloos in vertieren? Of bedoel je vertoeven?
| Gewijzigd: 21 augustus 2016, 13:54 uur, door Ben47
Dus eigenlijk zeg je dat je niks te doen hebt door hier zelf doeloos in vertieren? Of bedoel je vertoeven?
Nee hoor Ben47 want ook al zal ik hier een bericht neerzetten van de Sahara. DMI fraudeerd ook, los van het feit dat het groenlandijs is of noordpool ijs.( Waarvan Groenland overigens gewoon een onderdeel van is). Dus dat kan hier prima bij als voorbeeld want het gaat nou even om de fraude's die elke weer instanties dr in hebben zitten). Wie verteld mij dat dit bericht dan correct is wat jij nou post.
Overtuig me Ben ze hebben al gefraudeerd DMI en KNMI ook wat ik net al zij in mijn bericht...(Waarin ik je overigens gewoon gelijk in geef omtrent knmi, pakte die als voorbeeld zonder alle instanties van je topic titel op te noemen) mijn vertrouwen is weg.
Wat kunnen wij nog van dit soort berichten verwachten qua echtheid e.d. Als er zoveel mee gesjoemeld word.
| Gewijzigd: 21 augustus 2016, 14:30 uur, door Tatanka
Maar nogmaals; dit is een discussie appart. Gaat niet over het topic onderwerp "groenlands ijsmassa" en hoort hier niet thuis. | Gewijzigd: 21 augustus 2016, 15:02 uur, door Ben47