O dank zal ik zeker aan denken
| Gewijzigd: 28 augustus 2016, 01:18 uur, door Markezey
Klopt de bui zit nu bij Bodegraven en koers recht op Hilversum af...
Hoor al zware dreunen in de verte
edit: komt steeds dichterbij maar de fut gaat er een beetje uit | Gewijzigd: 28 augustus 2016, 09:49 uur, door Coentjuh
Hoogeveen (7902)
Niveau waarschuwing noodweer rood vanwege onweer
geldig van: zondag, 28. aug 2016, 10:35 uur
geldig tot: zondag, 28. aug 2016, 12:05 uur
geldig voor: alle hoogtes
Op 28.08.2016 om 10:35 uur werd er een noodweer van het niveau rood geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich 3 km noordelijk van Swolle bevindt. Het beweegt zich met een snelheid van 58 km/u in noordoostelijke richting. Er is gevaar op hagel, zware regenval en zware stormvlagen. De bliksemactiviteit is hoog. Volgende plaatsen bevinden zich op de verdere baan van het het noodweer: Hattem (10:36), Swolle (10:36), Hoogeveen (11:12) De aankomsttijd van het noodweer in de plaats is opgegeven
Yeh baby thats what Im talking about =)
Verbazingwekkend dat het bijna een identieke kopie is van de loop van afgelopen avond/nacht, heb ik niet eerder meegemaakt.
Was in de veronderstelling dat de meeste puf er hier wel uit zou zijn na afgelopen nacht, zon doet goed haar werk.
Verbazingwekkend dat het bijna een identieke kopie is van de loop van afgelopen avond/nacht, heb ik niet eerder meegemaakt.
Was in de veronderstelling dat de meeste puf er hier wel uit zou zijn na afgelopen nacht, zon doet goed haar werk.
Zon ??...dit gaat allemaal op Cape vanaf ML, dit gaat allemaal op hogere luchtlagen. Dit is niet op grondniveau, Boven in zit nog sub/tropische lucht. Dit word pas opgruimd als KF is gepasseerd.
| Gewijzigd: 28 augustus 2016, 10:56 uur, door Tatanka
De bui boven Roermond zorgde hier later voor meer dan alleen oplichtende wolken, erg veel CG's gezien! Wel bleef het nagenoeg droog.
Nu schijnt het zonnetje weer uitbundig!