Das jammer, het is hier nog best warm met flinke koppen, hoop dat de warmte nog even blijft hier.
Mooie koppen aan de lucht en ca 21 graden, wie weet.....ik heb nog hoop hier.
Helaas geen tijd/mogelijkheid naar het oosten te reizen.
Maar niet getreurt jo, morgen ook goede kansen denk ik, en woe/do zie je ook al weer onstabilteit op de kaarten...
Genieten van het nowcasten en de meldingen op de site in andere gebieden dan maar....
| Gewijzigd: 28 mei 2016, 15:38 uur, door Jo Capelle
Kan je even je onderbouwen waarom de rest van de westkust snel zal volgen? Anders verwijs ik graag naar het kletstopic
Ondertussen is er 1 succesvolle bui ontstaan, namelijk bij Amersfoort, deze bui is vervolgens naar Flevoland gegaan, hopelijk blijft die nog wel doorgaan, dan kan het Onweer-Online chase-team nog wat mooie plaatjes schieten.
Ook borrelt het wat in de Ardennen, maar doordat er weinig verplaatsing plaatsvind ben ik bang dat die niet zoveel betekenis hebben voor Limburg.
tussen Boskoop en Zoetermeer nu ook onweer
Wel 2 donders gehoord op afstand en mooi wolkenpartijen gezien.
De meeste buien ontstonden boven Arnhem. Morgen weer nieuwe kansen.
P.S is het bekend bij de webbeheerder dat de site enorm traag is?
Soms zelfs niet te benaderen.
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Harmonie laat een groot rood gebied zien rond 2 uur snachts boven de randstad
Mogelijk een MCS?
Dit is genoemd idd, de kaarten laten signalen zien van een mcs. uiteraard zal het now casten worden.
Wel wat onweer en actueel, nog een leuke bui grens belgie brabant. Maar verre weg het totaal beeld weer niet wat er stond
Gelukkig zijn ze de kansen nou in overvloed, morgen nog, en ook maandag. En ook in de loop van aankomend weekend in in dat weekend al.
Morgen maar eens de buien,weer opzoeken ben dr klaar mee we gaan dld in.!!.
Fijne avond!!!!!!!! | Gewijzigd: 28 mei 2016, 20:29 uur, door Tatanka