En met moo weer bedoel ik regen
Hilversum ook niet.
Amsterdam almere en hilversum (randstad) ZAANDAM
die hoek lijkt altijd erg weinig te krijgen...
Geen onweer, alleen op afstand. Zelfs hevige regenbuien trekken continue onder of links van ons langs. Vorig jaar verliep ook al rustig en het jaar daarvoor was ook al niet echt bijzonder. Maar ik heb het idee dat het met het jaar rustiger wordt. Ik hoef geen ondergelopen kelder, maar het onweer dat we in 2008-2012 hadden was tenminsten nog iets om voor wakker te blijven.
Geen onweer, alleen op afstand. Zelfs hevige regenbuien trekken continue onder of links van ons langs. Vorig jaar verliep ook al rustig en het jaar daarvoor was ook al niet echt bijzonder. Maar ik heb het idee dat het met het jaar rustiger wordt. Ik hoef geen ondergelopen kelder, maar het onweer dat we in 2008-2012 hadden was tenminsten nog iets om voor wakker te blijven.
Hier hetzelfde liedje...
Idd jaren rond 2008-2012 hadden wij ook meer onweer hier in Hilversum.
Het gebied waar het meest onweer voorkomt verschuift wel steeds.
Eff een vraagje:
Waarom onstaat er niks in het westen terwijl daar de temperatuur hoger ligt!
| Gewijzigd: 22 juli 2016, 08:17 uur, door Coentjuh
Wij hebben dan wel vaak onweer in het najaar en winter
Maar dat zijn altijd maar 3 klappen ofzo.
(Hilversum is niet echt het westen maar qua weersvoorspelling wel)
En al de rest zit in de chat
Edit: nog vergeten in te gaan op je "langzame dood": deze site is nog nooit zo succesvol geweest ten opzichte van je enkele jaren geleden...
Edit 2: stukje uit de maand mei vanuit Onweer Online:
Aub.
Edit 3: dit hoort eigenlijk zelfs niet thuis in dit topic want dit is het ONWEER klets & klaagtopic. Eigenlijk hoort dit enkel maar thuis in een privébericht naar iemand van het team van OO. Maar ik laat het toch staan , dan kan iedereen mijn antwoord tenminste lezen | Gewijzigd: 29 juli 2016, 14:33 uur, door Sven