7 juni 2016, 21:16 uur | Bericht
Citaat van Tolleng, dinsdag 7 juni 2016, 20:20 uur Citaat van Birdie, dinsdag 7 juni 2016, 20:03 uur Maandag zou het alleen in het zuidoosten kunnen onweren, maar dinsdag in een groot deel van het hele land, misschien met uitzondering van het noord westen. En ja hoor, vanmorgen eindelijk weer eens code geel voor onweer, nu ook voor het zuid westen. Echt, bij mij!! En ook de verschillende nieuws sites waarschuwden voor onweer in onze regio en de mogelijke effecten op de avondspits. Na seizoenen lang alleen maar teleurstelling, ben ik "redelijk" sceptisch geworden. Maar toch op de een of andere manier houd je er toch rekening mee (zwakte, wanhoop?). Moet ik niet eerder naar huis? Moet ik de tuinstoelen misschien al in de schuur zetten? Zie ik daar de eerste stapelwolken ontstaan? Maar eigenlijk weet je het gewoon van tevoren, het wordt gewoon weer niks. Tussen mijn werk door steeds even internet checken. Onze regio wordt in de loop van de ochtend gewoon weer wat het hoort te zijn: GROEN! Sterker nog, bij ons blijft het gewoon droog. En laat nou niemand zeggen dat er van de zomer nog genoeg kansen komen. Ik heb echt te doen met de mensen uit onze regio die vragen "of er voor hier ook nog iets verwacht wordt". Ten eerste is het antwoord in de praktijk meestal NEE en wordt je vaak ook nog eens gemaand om de hogere weerkunde op het forum niet meer te verstoren met dit soort onzinnige vragen.
Kusje er op?
Ja, misschien wel een goed idee. En ook op tijd naar mijn bed en dan gaat het wel weer morgen. Maar nu, poeh...