Heb hem al via de facebook/twitter pagina gedeeld, maar wou hem ook graag hier delen met jullie allemaal
Vanmiddag na het halen van de wekelijkse watervoorraad in Reeuwijk besloot ik naar de Reeuwijkse Plassen te gaan om aldaar foto's te maken van het onweer. Het onweerde in de verte en ik heb aardig wat foto's van de prachtige luchten (Volgen in een ander bericht) die er waren gemaakt. Maar ik was bang dat het net zoals gisteren weer, niet zo veel geluk werd. Het waaide/regende, waardoor ik bang was dat ook mijn andere camera kapot ging, dus besloot ik maar even naar een andere plek te gaan, waar de onweer meer aanwezig leek te zijn. Nog steeds de plassen. Maar, wel n stukje verder en een andere kijkrichting. Nadat ik daar m'n auto had gezet droogde het net even op. En heb ik gewacht, gewacht. En toen, ineens had ik hem. Na 8 a 9 jaar lang wachten, te laat zijn, mislukkingen...Pech dat het net voor Gouda uitdoofde. Wazige foto's...En gewoon, geen kwalitatief mooie platen. Heb ik er eindelijk een weten te schieten waar zelfs ik (Ben toch m'n grootste vijand, zelfs na 1 miljoen reacties die positief zijn kan ik immers nog denken dat het niet zo is), eindelijk tevreden mee ben. Er zijn nog wat verbeter punten, zo vind ik hem niet recht genoeg.Zijn de bomen een beetje wazig. En zie je toch wel n beetje de pixels...Maar goed daarvoor moet je ook echt "inzoomen"...En dat kan ook zijn omdat ik deze foto deel via Facebook (Daar althans heb ik hem geupload, aangezien ik nog druk bezig ben met n artikel maken op m'n site.).....
Maar goed, ik kan eindelijk zeggen YAY!
En, meer foto's gaan dus volgen, want de luchten waren echt puur genieten. | Gewijzigd: 15 april 2016, 22:04 uur, door Herdervriend
Bron: http://www.rfgfotografie.nl/?p=8526
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
Bedankt
Helaas heb ik niet een programma om foto's "recht" te trekken. Wel kan ik ze proberen lichter te maken.