Hier nog niks aan de hand of te zien, lekker zonnig warm!
dat zeker.
riching het zuiden en oosten borrelt het wel lekker | Gewijzigd: 11 mei 2016, 17:42 uur, door De Zeelander
Ben benieuwd hoe de komende dagen gaan uitpakken
Als daar de hoogste waardes terug komen,ga je de onweerkansen idd vandaar uit neerzetten. En dan zet je neer dat het accent daar op ligt meer kan je ook niet doen, vandaar uit is het bij alle kansen nowcasten. Die bui voor amsterdam is trouwens bij leiden al onweer gaan geven. Dus net iets verder buiten het aandachts gebied dan aangegeven werd.
Ik kan in mijn bericht ook nergens terug vinden dat die regio kansloos was ik citeer: Vandaag dus een onweerskansje waarbij het accent vooral op vlaanderen en zuidwest nederland komt te liggen. Daar vooral iets meer kans op organisatie single cell/multi. Elders verspreid over de benelux wat single cells mogelijk. En die zijn dr op meerdere plekken wel geweest o.a bij den bosch en net onder brabant in belgie. De randstad en amsterdam heeft net die iets zwaardere buien gehad.
Estofex ook trouwens nog achter amsterdam met hun 15%.
| Gewijzigd: 19 mei 2016, 09:18 uur, door Tatanka
Ben benieuwd hoe de komende dagen gaan uitpakken
Ja ging even helemaal los in Haarlem eo, hagel veel regen en 3a4 donders iig kort maar krachtig