de lente begind al goed whoehahaha. wat een ramp.in maart al helemaal geen zachte dag gehad,en 2 of 3 dagen zachte dagen maakt ook gene lente.maar wel van genoten afgelopen weekend.de temps voor vandaag bereikt ook (hoe kan het ook anders)een diepte punt.
de lente begind al goed whoehahaha. wat een ramp.in maart al helemaal geen zachte dag gehad,en 2 of 3 dagen zachte dagen maakt ook gene lente.maar wel van genoten afgelopen weekend.de temps voor vandaag bereikt ook (hoe kan het ook anders)een diepte punt. Nou, vanaf maandag gaan we gelukkig weer richting de 18 graden. Een lagedruk gebied stationeert zich boven Groot Brittanië, waardoor we in een zuidelijke stroming belanden. Helaas is deze stroming vochtig, dus zullen we het waarschijnlijk niet droog houden. Wel verschijnen de eerste "serieuzere"
onweerskansen op de kaarten.
| Gewijzigd: 7 april 2016, 12:16 uur, door markHt
Dit jaar hier nog geen onweer gezien, wordt wel tijd, want laatste keer onweer was iets minder dan half jaar geleden gok ik, dus ik kijk naar de eerste keer onweer uit!
Vanavond redelijk wat flitsen gezien, maar helaas, geen 1 echt kunnen vastleggen.
En toen ging mijn camera kapot omdat ik te lang in de regen stond.
Ook me echt dood geschrokken van een gigantisch harde knal op 50 meter van me verwijderd. \
Dit is mijn enigste foto van het onweer, heb dus weer gefaald Kletsnat geregend voor niks...Kapotte camera voor niks. (1000 euro adios).