In 2 dagen tijd hoor je van die berichten...pffff.
1. Auto-industrie mag emissienormen nog jaren blijven overschrijden (van Europees Parlement)
2. Max snelheid 60% Nederlandse autowegen omhoog naar 130 km/u....(van parlement Nederland)
3. Het op grote schaal planten van bomen in Europa geeft geen bijdrage aan het verminderen van de opwarming van de aarde (volgens internationale wetenschappers die 260 jaar landgebruik in Europa hebben onderzocht).
Nou dat gaat goed met het milieu. Al ben ik een (jawel, een linkse, al kan dat volgens sommige "linksen" niet ) opwarmingscriticus, ben ik voor maatregelen om de natuur schoon te houden i.p.v. te vervuilen en bossen uit te breiden i.p.v. te kappen en wat zie ik dan? Bovenstaande maatregelen om het allemaal nog vuiler te maken. Lang leven het zogenaamd links (bijv. de PvdA) dat dit milieu. als regeringspartij, mede helpt.... naar de verdommenis.
( Crew, wat de verwijzing naar politiek betreft maak ik daar niet bepaald een gewoonte van. Deze uitzondering is een eenmalige reactie op degene die dat wel doet en hierbij wil ik het ook laten)