Nope, nieuwe gfs run is voor de zoveelste keer een drama. Sorry ik ga geen moeite doen om een plaatje te posten. Maar toch ook weer op lt een mooie opwarming in de stratosfeer. Ik verwacht dat we rond 20 februari nog wel een winterse periode krijgen al is het wel wat laat. | Gewijzigd: 21 januari 2016, 18:05 uur, door JOHNNY123
Harro, er is altijd hoop op lange termijn. De kaarten zijn op dot moment niet best te noemen en van winterweer is vooralsnog geen sprake.
Gezien de lange termijn altijd erg onbetrouwbaar is kan je de moddelen ook nog niet serieus nemen, wel kun je tot ongeveer 10 dagen conculderen of het zacht of koud blijft. We hebben nog ongeveer 4 weken waarin de winter toe kan slaan, maar eind februari zie ik dit niet meer gebeuren. Maar je weet het nooit.
Jawel, gfs komt bijvoorbeeld met een sneeuwstorm... Maar ja, zal wel van de kaarten verdwijnen we zullen zien.
De temperaturen zijn dan alles behalve gunstig idd. Maar goed de kans dat dit uberhaupt op de kaarten blijft staan is zo'n beetje nihil.
De temperaturen zijn dan alles behalve gunstig idd. Maar goed de kans dat dit uberhaupt op de kaarten blijft staan is zo'n beetje nihil.
Klopt. Ook het ENS van GFS12Z laat geen twijfel bestaan.
EC komt met een strakke westcirculatie(WC):
144u
216u
Edit: haha wat is de pluim slecht zeg, op het laatst pas weer hele kleine vorstkansen. Gelukkig is het nog 21 januari en geen 21 februari.
| Gewijzigd: 21 januari 2016, 22:03 uur, door JOHNNY123
Toch wel interessant die vorstlijntjes op het eind!!
Op het einde van de pluim, daar kun je natuurlijk helemaal niets mee En wel geteld gaan er maar liefst 4 leden voor een iets kouder weertype.
| Gewijzigd: 21 januari 2016, 22:38 uur, door Sven
De winter nu al afschrijven is idioot. Februari moet nog beginnen...de koudste maand ooit, de meeste elfstedentochten waren in februari!