Pluimen van gisterenochtend en avond lieten het zelfde beeld zien. Maar ik hoop met je mee hoor, al vind ik er zonder sneeuw niet heel veel aan. | Gewijzigd: 17 januari 2016, 14:43 uur, door Stefanv
Pluimen van gisterenochtend en avond lieten het zelfde beeld zien. Maar ik hoop met je mee hoor, al vind ik er zonder sneeuw niet heel veel aan.
Hopelijk brengt februari nog wat leuks. Ik wil nog een stevige vorstperiode met sneeuw. Zo niet dan moeten we weer 10 maanden wachten
Die neerslag is nu verschoven naar zaterdag, maar zal waarschijnlijk als ijzel vallen op een bevroren ondergrond omdat de warmere lucht ons op hoogte veel eerder bereikt. Omdat er weinig wind is kan er zich dus enkele dagen een koude plaklaag handhaven. | Gewijzigd: 17 januari 2016, 21:30 uur, door Jenss
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
edit: op lt is deze run ook weer prachtig met een stevig scandihoog
| Gewijzigd: 17 januari 2016, 23:52 uur, door Jenss
EC ook alles behalve overtuigend, blijft die wind wat meer contintentaal in de onderste atmsofeer of iig zuidoost tot zuid dan gaan we gewoon de (vries)kou verlengen. Daarover en over de precieze positie van de hoogteas(sen) is ook vandaag het laatste woord nog niet gesproken. #spannend #schaatsen | Gewijzigd: 17 januari 2016, 23:45 uur, door Alpenweerman