waarom deze kaartjes als je nog niet eens weet wat er binnen 5 dagen gaat gebeuren. Denk dat het het beste is dat we ons houden aan de termijn binnen de 5 dagen, of net iets meer, want daarna gaat het alle kanten uit. En het is tenslotte de OPER van GFS, en niet gewoon de hele GFS run Zijn er nog (21) andere he
| Gewijzigd: 11 januari 2016, 23:56 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dat wil ik best doen, maar dat zou ik ook graag willen dat er hier ook geen kaarten meer worden geplaatst van meer dan 300 uur vooruit met een winterse setting.
| Gewijzigd: 12 januari 2016, 00:23 uur, door Sven
Maar dat is positief Dit is negatief | Gewijzigd: 12 januari 2016, 00:23 uur, door Sven
Ik wil niet zeggen dat je ze niet mag posten, maar als men zelf al aanhaalt dat het om een kaartje gaat dat niet zo van waarde is , bijv. zoals in de huidige situatie, of de LT-kaarten, dan bekijken we dat ook zo, maar nu lezen we dat het slechte GFSrun is, die op (bijna) LT een wc laat zien. Is niet persoonlijk gericht, algemeen meer . Zie graag MT/LT kaartjes voorbijkomen, maar waarde hebben ze niet.
En dan nu terug ontopic, en wachten tot morgen, hopen dat de kaartjes zo blijven, of beter worden natuurlijk
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Of nog niet.. Het is tenslotte nog geen vrijdagavond/nacht.
Zo weer eens de pluim bekijken.. Oper zit misschien wel bovenin.
Ik hoop het Stefan
Of nog niet.. Het is tenslotte nog geen vrijdagavond/nacht.
Zo weer eens de pluim bekijken.. Oper zit misschien wel bovenin.
Ik hoop het Stefan
Prikpunt ZO-NL
Mensen stop eens met zulke paniek posts.Wie kijkt er nu nog naar dit model! Al maanden zit het er serieus naast. En dan nog op zulke termijn kijken?
Edit svenne: gelieve geen afbeeldingen in je citaat te laten staan, heb ze even voor jou verwijderd. En een discussie over verschillende weermodellen gaan we hier niet voeren | Gewijzigd: 12 januari 2016, 09:08 uur, door Sven
Mensen stop eens met zulke paniek posts.Wie kijkt er nu nog naar dit model! Al maanden zit het er serieus naast. En dan nog op zulke termijn kijken?
Edit svenne: gelieve geen afbeeldingen in je citaat te laten staan, heb ze even voor jou verwijderd. En een discussie over verschillende weermodellen gaan we hier niet voeren Beste joelvanderweyen,
Dank voor je spontane reactie.
Waarom ik dit geen paniekpost vind, wordt onderbouwd door de nu reeds dagen aanhoudende trend. GFS is in deze ontwikkeling al een aantal dagen zeer vasthoudend. Ook als ik de diverse gepubliseerde pluimen analyseer, merk ik op dat in de pluimen de warme variant een (te) groot aandeel heeft.
Wat ik wel jammer van je vind, is dat je een aantal meningen neerzet, zonder deze te onderbouwen. Laat aan het forum eens zien, dat GFS er al maanden naast zit.
Verder wil ik opmerken, dat het in dit forum gaat over verwachtingen en deze zijn aan veranderingen onderhevig. Dat maakt de discussies zo interessant en levendig.
Ik zie je onderbouwing met vertrouwen tegemoet.