Ook een kerst- of nieuwjaarswens, gedicht of hoopvolle gedachte voor de aankomende kerstdagen en het aanstaande nieuwe jaar? In dit topic vol positivisme kijken wij, het team van Onweer-Online.nl, uit naar jullie bijdrage. Bedankt!
| Gewijzigd: 15 december 2015, 21:23 uur, door Onweer-Online.nl
We maken (zonder uitzonderingen) met z'n allen deze site en ik denk oprecht ( al ben ik misschien niet helemaal objectief ) dat we hier op het gezelligste, informatiefste, spannende, leerzaamste , leukste, meest bekeken weerforum van de Benelux zitten.. en zo niet.. dan toch
Merry X-mass allemaal en een SUPER 2016 met goede gezondheid en natuurlijk een paar ijskoude sneeuwrijke laatste wintermaanden...
Ook ik wil iedereen hele fijne feestdagen toewensen en een gezond en gelukkig 2016!
Dat het een jaar mag worden waar de liefhebbers onder ons nog kunnen skiën en bouwen;De liefhebbers weer mooie chases kunnen hebben en wij kunnen genieten van mooi beeldmateriaal;
De aanbidders lekker kunnen bakken en bbq-en;
Dit was het jaar dat ik lid werd van O-O en in het moderatorteam kwam. Ik heb veel geleerd, heb leuke collega's en het is mooi om te zien hoe goed de inzet van de leden en lezers is. De site maken we met z'n allen en ik vind het dan ook super om hier deel van te mogen uitmaken. Daarom:
Bedankt team, leden en lezers!
Groetjes JoyceTropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
En hoe mooi is het nieuwe jaar in griekenland begonnen
Tot op de stranden van de Cycladen hebben de kinderen sneeuwballen gegooid vandaag.
καλή χρονιά werd vandaag op veel besneeuwde auto's in Griekenland geschreven Een toepasselijke groet aan alle winterliefhebbers uit het 'wame' zuiden
| Gewijzigd: 1 januari 2016, 21:22 uur, door Ben47