Verklaar je nader Owios..
Het is logisch dat niet elke run winterweer laat zien. Kleine veranderingen in de kaarten kunnen grote gevolgen hebben..
En goed nieuws! We raken van die warme bovenluchten af.
GFS06
| Gewijzigd: 25 december 2015, 14:44 uur, door Stefanv
Verklaar je nader Owios..
afbeelding
Het is logisch dat niet elke run winterweer laat zien. Kleine veranderingen in de kaarten kunnen grote gevolgen hebben..
En goed nieuws! We raken van die warme bovenluchten af.
GFS06
afbeelding
Zoals je ziet is de stroming al meer zuidwestelijker. En gaan depressies het winnen op de oceaan. Voor de winter liefhebbers is het nog lang wachten. We zien het wel
Edit Stefanv: Afbeeldingen uit citaat gehaald | Gewijzigd: 25 december 2015, 15:54 uur, door Stefanv
Edit Stefanv: Afbeeldingen uit citaat gehaald
Volgens mij bij deze kaart gewoon oostenwind.
Rond een lagedrukgebied(T) stroomt de lucht tegen de wijzers van de klok in. Op kt en mt is de run wel minder dan zijn voorgangers. Dat bedoel je ook met je eerste post, denk ik? | Gewijzigd: 25 december 2015, 16:23 uur, door Stefanv
En mensen Niet zo klagen. Het is nog vroeg en we hebben in 2016 nog 3 maanden dat het nog gewoon kan winteren. Voor de rest allemaal fijne kerstdagen en een heel goed 2016.
Bron:http://www.janvissersweer.nl/ | Gewijzigd: 25 december 2015, 20:41 uur, door Stefanv
We hebben net "zeg maar gerust" twee maanden achter de rug met de meest saaie runs ever waarbij de winter in geen velden of wegen te bekennen was.
Nu hebben we eindelijk OOK goede runs (die tenminste mijn interesse wekken) Dus Ja we zullen nog een hele hoop ****** runs krigen maar er zullen ook leuke runs tussen zitten.. Laten we dit nou maar even een kans gaan geven..vergeet niet dat we het een paar dagen geleden nog moesten doen met hoofdzakelijk een "paar leden" onder nul...nu hebben we runs ( of ze nu gaan uitkomen of niet) met winterweer
ik zeg ENJOY !!!!!! | Gewijzigd: 25 december 2015, 21:22 uur, door Callie-P
| Gewijzigd: 25 december 2015, 22:23 uur, door Onweerfreak12
Tja het is waar je tevreden mee bent. Na deze december met deze temperatuur die bijna niemand voor mogelijk had gehouden, is het 100% zeker dat januari kouder wordt. Alleen temperaturen van 5-10 graden zijn nog steeds bovengemiddeld hor.
Het zat niet mee dit jaar met de winter. Ik hou van alle seizoenen. Maar de winter mis ik al 3 jaar in Nederland.
Het is natuurlijk echt om somber van te worden. Daarom ga ik geen weerkaarten meer kijken en zie ik volgend jaar wat 2016 gaat brengen.
Zal allemaal weer goed komen kwa winter. Ik ben in januari jarig. Hoop op een pracht maand Januari.