Hier even de pluim voor het midden, zeker niet slecht en er zit potentie in maar het kan nog veel beter. Bovendien wilt ec voorlopig niet mee, die pluim van ec is best wel slecht te noemen. Ik hoop echt dat Ec vanavond meegaat met gfs en dat beide pluimen nog kouder worden want we hebben nu toch al een maand zacht weer gehad, het is tijd voor wat actie op de weerkaarten!
| Gewijzigd: 22 december 2015, 16:17 uur, door Jenss
Hier even de pluim voor het midden, zeker niet slecht en er zit potentie in maar het kan nog veel beter. Bovendien wilt ec voorlopig niet mee, die pluim van ec is best wel slecht te noemen. Ik hoop echt dat Ec vanavond meegaat met gfs en dat beide pluimen nog kouder worden want we hebben nu toch al een maand zacht weer gehad, het is tijd voor wat actie op de weerkaarten!
Ik ben het niet helemaal met je eens.. ( wel met het stukje dat het tijd is voor actie op de weerkaarten
Maar kijk hieronder even naar de 2 pluimen.. van EC en GFS.. eigenlijk verschillen ze nauwelijks .. ik vind persoonlijk het aantal leden onder nul weinig hoopgevend en met wat ik nu elke keer in de modellen terug zie komen denk ik dat deze koude leden dadelijk eieren voor hun geld gaan kiezen..
edit Callie-p... hehehe ja zoals ik zelf al eens gezegd heb roeien met de riemen die we hebben.. 15 % voor alleen kans op een beetje vorst... boeeehoeoheoeeee hoe diep zijn we gezonken... snif snotter.. | Gewijzigd: 22 december 2015, 17:18 uur, door Callie-P
But I love you anyway
Straks maar eens naar de pluim van GEM kijken! | Gewijzigd: 22 december 2015, 18:18 uur, door Stefanv
Weinig hoopgevend de pluim van het gfs. Het blijft allemaal zeer onzeker en het zou zomaar kunnen dat de volgende pluim weer beter is. Gisteravond was er ook een lid die een monsterrun liet zien met temperaturen van -10 overdag maar dat is nu ook weer weg
| Gewijzigd: 22 december 2015, 19:58 uur, door JOHNNY123
Maar kijk hieronder even naar de 2 pluimen.. van EC en GFS.. eigenlijk verschillen ze nauwelijks .. ik vind persoonlijk het aantal leden onder nul weinig hoopgevend en met wat ik nu elke keer in de modellen terug zie komen denk ik dat deze koude leden dadelijk eieren voor hun geld gaan kiezen..
Die pluim kan dan ook alle kanten op. Het is allemaal veel te onzeker.
Na 5 dagen is te onzeker.
Edit Callie-p : zie post hieronder
Edit svenne: vorige citaten verwijderd... | Gewijzigd: 23 december 2015, 17:33 uur, door Callie-P
Dus als iemand een visie heeft daarop en hoe betrouwbaar de GEM is in winterse periodes?