De opdracht is simpel:
Maak een foto van jouw vakantiebestemming gerelateerd aan het weer.
Voor de mensen, die niet op vakantie gaan / kunnen geen zorgen! De enige eis is, dat de foto niet in de eigen woonplaats gemaakt mag worden. Dit wordt gecontroleerd!
Het is NIET de bedoeling, dat er foto's van afgelopen jaren worden ingestuurd. De foto moet gemaakt worden in de periode vanaf de datum van deze posting tot de sluitingsdatum.
Het termijn van insturen sluit op 15 september 2007. Dus jullie hebben even de tijd.
Er mogen maar 2 foto's ingezonden worden.
De beste foto wordt uitgekozen door Basch en mijzelf.
Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd of gediscussieerd worden.
En dan nu de prijs:
*tromgeroffel*
Een jaar lang pro-lidmaatschap van onweer-online, met alle bijbehorende extra's, ter beschikking gesteld door Basch. Indien een pro-lid de wedstrijd wint, wordt het lidmaatschap met een jaar verlengd. Bij de donateurs/steunleden wordt het omgezet in een pro-lidmaatschap.
de foto's zijn misschien niet van superkwaliteit, omdat mijn camera (nikon coolpix 4600) niet zo goed is..
groetjes, bart.
[edit] even ter info: de bovenste foto is gemaakt op het strand van westenschouwen, de 2e foto is gemaakt (vanuit de auto terwijl ik aan het rijden was) vanaf neeltje jans. (stormvloedkering)
Foto 2 vond ik erg moeilijk want welke zou ik nou moeten kiezen. De efteling misschien? Maar daar was ik wel tevreden over maar niet genoeg. Het uitzicht was wel mooi maar toch. Nee ik ga dan toch ja sorry toch voor een 2e Hellendoorn foto. Beide kiekjes zijn dus genomen op Dinsdag 14 Augustus te Hellendoorn.
foto 1 is genomen vlak na het opstijgen vanaf schiphol met de schaduw van het vliegtuig op de wolken.
foto 2 is de hoogste en droogste berg van Rhodos die wordt gestreeld door een wolk.
Er zijn 2 foto's, die we allebei heel mooi vonden. Omdat we ook de 2de foto willen belonen hebben we het volgende besloten
Nummer 1 wint één jaar lang een pro-lidmaatschap
Nummer 2 wint één jaar lang de donateursstatus, met alle extra's
De winnaar wordt vanavond om half 9 bekend gemaakt!
[move]PGS3000[/move]
met de volgende foto
[img]http://www.onweer-online.nl/smf/index.php?action=dlattach;topic=4294.0;attach=9019;image[/img]
En de tweede plaats, het donateursschap voor een jaar is gewonnen door
walter115
[img]http://www.onweer-online.nl/smf/index.php?action=dlattach;topic=4294.0;attach=9956;image[/img]