Dit keer nemen we de kleuren van het Lampegat als achtergrond. Dat is natuurlijk Eindhoven. Wederom geen verklaring van die kleuren kunnen vinden.
De T..
Nou Alleszins redelijk, dat is te doen. Geen kans op gladheid, mooi meegenomen.
Maar dan de neerslag:
Dat ziet er best nat uit. Maar we late ons daardoor niet afschrikken.
Dit keer met op de achtergrond de Jocus vlag uit Venlo....
Groots zaterdag evenement met de Boetegewoene Boetezitting met verschillnde podia in de stad.
Van deze vlag is iets meer bekend: Rood geel en blauw is een oude vooroorlogse gemeentevlag van Venlo, deze zou als inspiratie gebruikt kunnen zijn. | Gewijzigd: 2 februari 2016, 16:06 uur, door jcroon
| Gewijzigd: 2 februari 2016, 23:34 uur, door Sven
niet zo vasthouden aan de kalender, kijk naar buiten...;) | Gewijzigd: 2 februari 2016, 23:35 uur, door Sven
@jcroon, lenteverwachtingentopic mag gerust geopend worden als iemand bereid is daar een post over te schrijven met daarin verwachtingen voor de periode maart-mei
| Gewijzigd: 3 februari 2016, 17:03 uur, door bliksemdenhaag
natuurlijk mag je een mening hebben over wat iemand wel of niet post maar we willen niet dat men posters persoonlijk aanvalt ook al lijken iemands posts inhoudelijk niet juist te zijn, dan is het juist de kunst om een reactie te geven die het tegendeel aangeeft van wat deze persoon zojuist gepost heeft. Zoals Johan gedaan heeft..)
Dan nog even wat betreft de polar vortex: een paar jaar geleden (ik meen de winter van 2012-2013 "correct me if im wrong" ) is er een enorme hype ontstaan over dit fenomeen en de gevolgen over een split,een ssw enz..
zelf probeer ik dit onderwerp te begrijpen maar ik kan je zeggen dat er nog zoveel is wat men niet weet hierover dat het erg moeilijk is om te kunnen voorspellen wat ze gaat doen ,wat de effecten zijn kortom hoe passen we dit in,in onze analyzes voor de winter in Europa.
Kortom, de polar vortex gaat ons nog een hoop vragen geven en misschien ooit nog wel eens oplossingen voor vraagstukken die we nu hebben..
Het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand persoonlijk aan te vallen, maar hoe kan ik anders als ik zo lang hetzelfde voorbij zie komen? Ik merkte notabene op dat Roberto me een hele kundige man lijkt die zeker weet waar hij over praat, dus al dat ''let maar op'' en weet ik veel wat is helemaal niet nodig. Je zet er alleen maar mensen mee op het verkeerde been. Vergeet niet dat hier ook veel mensen lezen die weinig tot geen kaas hebben gegeten van meteorologie en die op een gegeven moment ook gaan denken ''laat maar lullen'' en dat is echt foute boel.
Dat iemand ergens een kans in ziet, is niks is mis mee. Dan van die halve waarheden gaan verkondigen wél. In mijn ogen althans want je kweekt ermee een soort imago dat je hier alleen maar positieve dingen mag uitlichten en deze winter is alles behalve dat. Dit is een kansloze winter en dat is gewoon een feit. De dagen worden langer en de zon exponentieel sterker, met de huidige voorgeschiedenis heb je halverwege februari een klein wonder nodig wil je hier structureel echt winters weer krijgen. Zelfs oost Europa is niet meer ''koud'' te noemen met de oceaanwals van de afgelopen dagen.
En Callie, je mag me altijd een PM sturen. Ik ben ook gewoon gefrustreerd en als ik dan zoiets zie kan dat me mateloos irriteren.
edit Callie-p je hebt een pb | Gewijzigd: 3 februari 2016, 22:36 uur, door Callie-P
Vandaag met het blauw geel van Vught. Ook Oldenzaal heeft deze kleuren maar of het ookdaar boven blauw is heb ik niet ontdekt.
Dat ziet er best K.. uit, in ieder geval nat.
Het lijkt er op dat Fabrizio uit Maastricht de beste voorspeller is met zijn "roetewisser".
wel een lekker Caraïbisch nummer... | Gewijzigd: 3 februari 2016, 22:59 uur, door jcroon
Groeit in februari het gras,
met Pasen een dikke jas.
oke nog eentje dan:
In een schrikkeljaar verandert iedere vrijdag het weer.
Fijne kerst.