Edit Joyce: link aanklikbaar gemaakt. Tevens 1 bericht verwijderd. Deze post was 2x geplaatst. | Gewijzigd: 15 januari 2016, 13:41 uur, door Joyce.s
Mooie site idd. Maar deze site is mooier
Allemaal goed berichten en toch weer hoop op een beetje sneeuw gekregen.
Ben er wer ingetrapt denk ik, geen vlok sneeuw gezien in Jubbega.
En ook vanavond en vannacht zal er hier geen sneeuw voorbij komen, volgens de berichten.
Voorspellingen op de dag zelf zijn de enigen die uitkomen.
Allemaal goed berichten en toch weer hoop op een beetje sneeuw gekregen.
Ben er wer ingetrapt denk ik, geen vlok sneeuw gezien in Jubbega.
En ook vanavond en vannacht zal er hier geen sneeuw voorbij komen, volgens de berichten.
Voorspellingen op de dag zelf zijn de enigen die uitkomen.
Het KNMI heeft alleen een waarschuwing afgegeven voor Friesland i.v.m. opvriezing van natte weggedeeltes. het KNMI heeft alleen een extra waarschuwing afgegeven voor de oostelijke provincies. Ik snap dat het wat verwarrend lijkt op de site van het KNMI maar je kan het stukje ook gewoon lezen, stond er gisteravond al heel duidelijk in.
Edit: Toch grappig om te zien dat de lokale verschillen enorm zijn, pak bijv. de provincie Groningen, hier in Noordhorn ligt niet meer dan een nat laagje koud water met af en toe een vlok sneeuw ertussen. Ten oosten van de stad Groningen ligt gewoon 4 tot 8 cm!
Bron Jannes Wiersema
| Gewijzigd: 16 januari 2016, 09:14 uur, door Fabian Grave
Volledig met je eens, om te janken dit.
Focus ligt op wat er over een paar uur komt... Alles van vanmiddag en nu zijn 'natte flatsen' en daar word je ook niet blij van, of wel?