En toch kan ik mij hier ook wel in vinden, iedereen zit zich hier altijd helemaal op te geilen aan de mooiste droomkaartjes met een slagingskans die nihil is. Valt dan een pluim tegen en wordt men realistisch dan wordt er weer commentaar geleverd op de gene die het post! Totaal niet reëel.... | Gewijzigd: 13 januari 2016, 22:36 uur, door Sven
De verzachting lijkt in deze pluim volgende week woensdag te komen. Tegen die tijd zijn we weer al heel veel pluimen verder. Natuurlijk weet ik dat de pluimen elke dag veranderen, volgende week kan het net zo goed gaan vriezen, sneeuwen enz enz...op de korte termijn is de pluim uitstekend zeker voor mijn regio als het een beetje mee zit 5 ijsdagen op een rij. Wat ik dan niet begrijp waar zo,n 15 daagse pluim dan voor dient. Na een 7 dagen kun je net zo goed in een zakje koffiedik gaan kijken wat het zelfde effect zal hebben.
Citaat van Sepp, woensdag 13 januari 2016, 22:33 uur En toch kan ik mij hier ook wel in vinden, iedereen zit zich hier altijd helemaal op te geilen aan de mooiste droomkaartjes met een slagingskans die nihil is. Valt dan een pluim tegen en wordt men realistisch dan wordt er weer commentaar geleverd op de gene die het post! Totaal niet reëel.... Amen!
Berichten samengevoegd door svenne | Gewijzigd: 13 januari 2016, 22:36 uur, door Sven
Jammer op naar volgende winter prik. Voor de rest van het land zal het ook blijven bij wat natte sneeuw in combinatie met regen dus niet getreurd
Hier in Lochem heb ik nog geen sneeuwvlokje gezien. Heeft iemand sneeuwkaartjes voor morgenavond want ben benieuwd of ik midden in de sneeuw zit tijdens twente Heracles.
Thankssss
Voor Twente of Heracles?
Jaja off topic | Gewijzigd: 14 januari 2016, 18:20 uur, door Sven
But I love you anyway
Onzin. Kwestie dat de wind in de verkeerd hoek heeft gehangen. | Gewijzigd: 14 januari 2016, 19:24 uur, door Rens@weer