Inderdaad WC komt veel vaker uit.
Tja de pluim... klein winterprikje daarna weer vol de 7 graden. Ik hoop toch dat februari nog een leuke vorstperiode gaat brengen. Tot nu toe is de winter echt nog een marteling geweest. Volgend jaar hopelijk meer pret | Gewijzigd: 11 januari 2016, 22:51 uur, door JOHNNY123
Tja de pluim... klein winterprikje daarna weer vol de 7 graden. Ik hoop toch dat februari nog een leuke vorstperiode gaat brengen. Tot nu toe is de winter echt nog een marteling geweest. Volgend jaar hopelijk meer pret Idd, ik verwacht voor oost NL donderdag en vrijdag as een graad of 3 a 4 met regen of een nat sneeuwbuitje maar veel meer zal het niet zijn
Volgens mij wordt het dit weekend gewoon koud hoor In ieder geval is de champagne dit weekend koud. Omdat ik em niet voorbarig ontkurkt heb bij 'mooie' verwachtingen en nog koel hen staan. De kans op een miskraam is nu eenmaal bij het weer zeer zeer groot. ik wacht wel tot de geboorte van een 'volwassen' strenge vorst!!
Veel mensen kunnen maar niet wennen aan een heel oud gezegde "De huid niet verkopen voor de beer geschoten is"
We doen het dus voor 3 dagen vorst? Ik berg mijn schaatsen maar weer op
| Gewijzigd: 13 januari 2016, 22:20 uur, door Sven
En morgen kan de pluim weer beter zijn, man oordeel toch niet op 1 pluim | Gewijzigd: 13 januari 2016, 22:26 uur, door Sven
Ja en dit keer ga ik dr ook eens op reageren ook . Man geniet eerst eens van die dagen die wel positief zijn. Er komt genoeg actie terug komende dagen ik noem een paar ijsdagjes mischien wat vlokken en een sneeuwdek. Mooie buienluchten o.a zullen er langs komen valt me btw op als de keutel dwars zit in jouwn regio dat alles ineens ruk is.
Er is op dit moment maar 1 in de beerenburg gevallen vanaf de geboorte al.
| Gewijzigd: 13 januari 2016, 22:24 uur, door Tatanka
Nee hoor De Friese Weerman. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe je het brengt. Je zegt dat de pluim weinig potentie heeft terwijl er een paar mooie ijsdagen in staan op redelijk korte termijn.
De verzachting lijkt in deze pluim volgende week woensdag te komen. Tegen die tijd zijn we weer al heel veel pluimen verder.
Er is op dit moment maar 1 in de beerenburg gevallen vanaf de geboorte al.
Precies dit dus! | Gewijzigd: 13 januari 2016, 22:29 uur, door Sven