Klopt is nog ver weg en gaat nog 100x veranderen
nu afwachtenCitaat van Ben47, woensdag 6 januari 2016, 20:30 uur Citaat van Stefanv, woensdag 6 januari 2016, 19:45 uur Hieronder het nieuwe ENS van GFS12. De koude bovenluchten zijn een goed teken!
Ook EC12Z heeft er weer zin in! Sneeuwkaartjes volgen zo, als ze interessant zijn!
(mods, ik heb deze kaart ff laten staan)
Geweldig Stefanv en Johnny dat jullie mij dit verjaarsdagscadeau willen geven! Super!! 1 meter sneeuw graag!!
Edit Ben47: Dit bericht mag van mij best naar kletstopic hoor!!
als dat zo doorgaat hebben we misschien wel een elfstedentocht ergens begin februari!
wat zeggen jullie!
Ai je begeeft je wel op erg glad ijs! Elfstedentocht is een pietsie voorbarig
Ikzelf gebruik vaak deze site om de kaarten te bekijken: http://www.wetteronline.de/profiwetter/europa
Zie wel opvallend vaak al dan niet onderbouwde opmerkingen en kaarten voorbij komen in dit topic. Opschonen?
Stond eerst allemaal in het discussie topic.
Zie wel opvallend vaak al dan niet onderbouwde opmerkingen en kaarten voorbij komen in dit topic. Opschonen?
Zucht Croonnnnnnn dit stond in de winter discussie topic en is verplaatstt
Carnaval valt vroeg, ik neem aan dat mijn vraag over het te verwachten weer met carnaval hier niet thuis hoort..
| Gewijzigd: 7 januari 2016, 17:29 uur, door jcroon
Indd, weg hoogblokkade, dat laag in het zuidwesten gooit roet in het eten. Had daarvoor er al bang voor, ook omdat het zo één is dat zich serieus kan ontwikkelen, maar we zullen zien, gemiddelde kan daardoor wel wat omhoog gaan, maar dat is altijd met mindere pluimen/runs
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Indd, weg hoogblokkade, dat laag in het zuidwesten gooit roet in het eten. Had daarvoor er al bang voor, ook omdat het zo één is dat zich serieus kan ontwikkelen, maar we zullen zien, gemiddelde kan daardoor wel wat omhoog gaan, maar dat is altijd met mindere pluimen/runs
Jep, en wat ik ook bizar vind, is dat bij deze hoofdrun de middagtemp voor volgende zaterdag op 6 °C komt te liggen. Das toch een groot verschil met de vorige runs, die op 2°C gemiddeld kwamen. Hopelijk zit ik er naast, maar dit kan zo een ommekeer zijn naar slechtere pluimen. Nu ja er is altijd nog ec