Incrivel, awesome, ongelooflijk, inkredibbli, باور نکردنی #SloohEclipse pic.twitter.com/bvKUXXZTvc
— Gabriel Garcia (@GabrielGbrGrc) September 28, 2015
O en die vallende ster heb ik volgens mij ook gezien, om het feest compleet te maken | Gewijzigd: 28 september 2015, 05:40 uur, door PaytDelft
Even offtopic: ik heb geen statief gebruikt, maar een instelling "nachtopnames uit hand". Een dergelijke instelling heb jij niet op je camera? Want het is wel erg jammer dat je geen foto's hebt kunnen maken natuurlijk.
Even offtopic: ik heb geen statief gebruikt, maar een instelling "nachtopnames uit hand". Een dergelijke instelling heb jij niet op je camera? Want het is wel erg jammer dat je geen foto's hebt kunnen maken natuurlijk. offtopic
ik begrijp hem wel. marlies .
als je de sluiter tijd langer maakt kan je wel fotos maken ( en dat mag je best voor mijn part nachtopnames noemen ).
of ze dan lukken uit de hand is af wachten? ik heb het ook wel eens gedaan .
voor de volgen de keer niet zo snel iemand de grond in boren als iemand niet op en word kan komen.
even vraagen wat iemand bedoeld is wel zo netjes .
Even offtopic: ik heb geen statief gebruikt, maar een instelling "nachtopnames uit hand". Een dergelijke instelling heb jij niet op je camera? Want het is wel erg jammer dat je geen foto's hebt kunnen maken natuurlijk. offtopic
ik begrijp hem wel. marlies .
als je de sluiter tijd langer maakt kan je wel fotos maken ( en dat mag je best voor mijn part nachtopnames noemen ).
of ze dan lukken uit de hand is af wachten? ik heb het ook wel eens gedaan .
voor de volgen de keer niet zo snel iemand de grond in boren als iemand niet op en word kan komen.
even vraagen wat iemand bedoeld is wel zo netjes .
Wat bedoel je? Ik boor hem helemaal niet de grond in, waarom zou ik? Iedereen behoort elkaar te respecteren hier. Daarom geef ik hem juist als tip dat het wel kan om zonder statief foto's maken en dat het juist erg jammer is dat hij dat niet heeft kunnen doen. That's all!
Ik had het van jou ook netjes gevonden als je niet gelijk een verkeerde conclusie trekt dat ik iemand in de grond boor, terwijl je mij niet kent.
Ik heb trouwens écht een instelling op mijn camera die letterlijk 'nachtopnames uit hand' heet.
Sorry voor deze offtopic-berichten, maar ik kan er niet goed tegen dat mijn bericht nu negatief wordt ingevuld door iemand, terwijl het absoluut niet negatief bedoeld is.
Wat mij betreft is het nu klaar en lezen jullie dit, mdb en Bliksemdenhaag, en kunnen we weer ontopic verder. | Gewijzigd: 30 september 2015, 10:37 uur, door Marlies