In verband met diverse (interne) perikelen bij het Meteo-Service platform heb ik besloten om weer tot het OO forum toe te treden om zodoende mijn mijn passie voor het weer en klimaat weer te kunnen delen met andere "weervrienden" en weer geinteresseerden. Ik hou van sneeuw en ijs en ben dan ook vooral in de winter (hyper)actief en in de zomer wat minder. Verder hou ik me vooral bezig met synoptische weerbeschrijvingen en modelbeschrijvingen die ik ook gaarne hier op OO met jullie deel!
Op een fijne en leerzame tijd bij OO
Zomerse groeten, Johann
| Gewijzigd: 7 augustus 2015, 19:49 uur, door Alpenweerman
familie woont op 800 mtr boven visp en zagen alleen maar dikke dertigers op de meter staan!
Dank!
Woont je familie in Vispertermminen?
Inderdaad ongekend hete zomer in de Alpen en ook in Oberwallis. Zelfs bij mij hier in de weerhut op 1020m meter hoogte sinds 26 juni bijna allemaal zomerdagen waarvan 20 tropisch. In dal is het al heel gewoon dat het 33 tot 37 graden is. Gisteren op de Simplon (2010m) zelfs nog 25 graden en op het Jungfraujoch (3580m -foto) dikke +6. Arme gletsjers.
Ik zag inderdaad een foto staan... een link naar een website... een woonplaats in Zwitserland en dacht: "Issie-et-of-issie-et-nie?"
Jawel hoor, Johannes!
Welkom terug!
Ha ha...nu pas
Maar iig bedankt hoor en leuk dat je me (hier) weer gevonden hebt