Na een tijdje annoniem mee gelezen te hebben is het nu toch de tijd dat ik me eventjes voorstel.
Jeffrey is mijn naam, samenwonend met mijn vriendin en hond in Schiedam. Ben werkzaam in de havens
van Rotterdam als operationeel havenmedewerker multifunctioneel (vandaar mn naam Docker)
In mn vrije tijd ben ik vaak te vinden aan of op het water vissend en zowel varend of beide tegelijk Of snachts te vinden op TVNweather
Reden van aanmelding op het forum is dat ik vanaf kinds af aan helemaal weg ben van extreme weersomstandighden en na het zien van de film ''Twister'' (in '97 geloof ik) wist ik al wat ik later ''als ik groot ben'' in het echt wilde mee maken hahaha
Nou... ook dat gaat werkelijkheid worden hoop ik, want in mei 2016 gaan mn vriendin en ik richting Oklahoma en gaan met E.T.T. (extremetornadotours)
een tour doen van 10dgn (16t/m26mei) via Reed Timmer persoonlijk bericht gehad dat onze stoelen gereserveerd zijn
En via het forum wil ik aan nog meer informatie komen, Do's and Don'ts en wat onze reis nog makkelijker zal laten verlopen door ervaringen van mede weer fanaten.
Groetjes Jeffrey