» Winnaars fotowedstrijd 26 t/m 28
In verband met de vakantieperiode duurt de fotowedstrijd eenmalig 4 weken. Alle tijd om je mooiste foto te verzamelen!
Fotowedstrijd week 29 t/m 32
- Wat er te winnen valt? Eeuwige roem, daar doen we het voor!
- Per deelnemer is één foto per wedstrijd toegestaan.
- De foto dient gemaakt te zijn tussen of op maandag 13 juli en zondag 9 augustus 2015.
- Vermeld bij je foto de locatie en datum.
- Inzenden kan tot en met zondag 9 augustus 2015. Bij minder dan 9 deelnemers wordt de wedstrijd met een week verlengt.
- Thema: Weer / Natuur / Zomer
- Enkele dagen na afloop van de wedstrijd worden door een moderator de 3 winnaars bekend gemaakt in een apart topic. Het moderatieteam zal de uiteindelijke beslissing maken.
- Winnaars (1e plaats) zijn de wedstrijd erna uitgesloten van de 1e, 2e of 3e plaats, dit om iedereen een kans te geven. Deelnemen, ookal ben je uitgesloten van winst, mag natuurlijk altijd!
- In dit topic slechts reageren met je eigen deelname en foto. Overige reacties worden verwijderd. In het uitslagentopic kan uiteraard wel gereageerd worden.
- Crewleden kunnen niet meedoen aan de wedstrijd maar mogen wel, buiten mededinging, foto's indienen. Zij zullen dit bij de foto aangeven.
| Gewijzigd: 14 juli 2015, 01:35 uur, door Justin
Gemaakt in de buurt van de Franse grens met West Vlaanderen op 16-07-2015 tijdens chase naar Rijsel (Lille)
Even offtopic: Ik zou er even willen op wijzen dat er een foutje in de banner staat: het moet week 29-32 zijn ipv 26-29. | Gewijzigd: 16 juli 2015, 23:52 uur, door BertD
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Het was de avond van de zomerstorm een paar dagen geleden. Al de hele dag was ik buiten om meldingen te rijden van stormschade's en ik had er dan ook een aantal kunnen vastleggen (5 in totaal). Nadat de storm ging liggen besloot ik na huis te gaan, de avond volgde snel, er was niks op tv dus besloot ik rond 9 uur in de avond toch maar de auto weer te pakken en weer te gaan rijden, in de verwachting/hoop nog n melding te kunnen vastleggen. Eerst zou ik wel nog even gaan tanken. Bij t tankstation echter besloot ik direct door te gaan naar de industrieterrein net buiten Gouda. Omdat de zonsondergang zo mooi was, ik kon hem gewoon niet negeren. Dus ik reed naar de Karwei toe waar n enorme parkeerplaats is en besloot een stukje te lopen naar de brug toe, aldaar je mooi t water kan zien en wat platteland om je heen kan vastleggen, 4 meldingen vervolgens gemist, maar dat was t meer dan waard. Tijdens deze foto kwam er een vliegtuig overvliegen die je ook in de verte nog ziet. En zo heb ik ongeveer een uur weer foto's kunnen maken van de zonsondergang, de zoveelste avond afgelopen maand. Een van mijn beste foto's deze maand is echter denk ik toch wel onderstaande. Vooral vanwege t contrast van t verhaal: Hier was t zonnig/droog. En een paar uur daarvoor stormde en regende t nog met geen hoop op zelfs ook maar n beetje blauwe lucht te zien. Ik was dan ook erg voldaan na deze dag
Gefotografeerd met een Canon EOS 70D + Tamron 16-300 op 25 juli 2015. | Gewijzigd: 29 juli 2015, 15:21 uur, door Herdervriend