Daarom geniet van het moment en van de voorpret.
Ik zeg yibbadda yibbadda mates en geniet van t onweer vandaag. Sorry voor de offtopic.
Maar, Nice denk gelijk weer aan vroeger, Rex Hunt fishing adventures!
Hoe verder oost hoe zwaarder het geheel word. Met daar op vooruit vanmiddag de zwaardere cellen mogelijk supercellair.
O.a hier nou bij ons in drenthe tussen emmen en hoogeveen al vd grond | Gewijzigd: 5 juli 2015, 09:42 uur, door Tatanka
Tuurlijk wel das het front de trigger waardoor de boel straks nog een extra push krijgt. Die over nl gaat hahahaha.
De losse buien die nou onstaan gaan van de grond gewoon...das van een totaal andere orde
Hier actueel zitten de modellen er goed op. 9z tot 15z
| Gewijzigd: 5 juli 2015, 10:14 uur, door Tatanka
leuk dagje vandaag. Hier al wel flink bewolkt met een koel windje.
Again, enthousiast the weather but stay safe, and, put another shrimp on the barby.
klopt hier rond hilversum ging het eff los....
Kort maar krachtig....
De bui was zomaar ontstaan
De losse buien die nou onstaan gaan van de grond gewoon...das van een totaal andere orde
Hier actueel zitten de modellen er goed op. 9z tot 15z
misschien een gekke vraag he, maar waarom laat dit model niets zien van de huidige situatie in DLD? Omdat ze vanaf de grond ontstaan?
Ja zou toch op z'n minst verwachten dat die ingetekend zou staan, gezien de bom die daar nu wordt los gelaten..
ik bedoel: ten oosten van dortmund 300 ontladingen/min in een straal van 20 km | Gewijzigd: 5 juli 2015, 11:02 uur, door Patrickbrg
misschien een gekke vraag he, maar waarom laat dit model niets zien van de huidige situatie in DLD? Omdat ze vanaf de grond ontstaan?
Ja zou toch op z'n minst verwachten dat die ingetekend zou staan, gezien de bom die daar nu wordt los gelaten..
ik bedoel: ten oosten van dortmund 300 ontladingen/min in een straal van 20 km
Misschien wel een bewijs van hoe explosief de atmosfeer geladen is?