Het zal tijd worden enog wat regen zal welkom zijn,niet voor special onweer maar omdat sinds de laatste weken van de lente alles droger dan droog is.zelfs de plantjes in de openbare plantsoenen staan te verdorren.dus met of zonder onweer kom maar op met de regen/duien met of zonder onweer!!!
Het zal tijd worden enog wat regen zal welkom zijn,niet voor special onweer maar omdat sinds de laatste weken van de lente alles droger dan droog is.zelfs de plantjes in de openbare plantsoenen staan te verdorren.dus met of zonder onweer kom maar op met de regen/duien met of zonder onweer!!! Ik kom hier grasvelden tegen die al een tijdje de verkeerde kleur hebben. Van mij mag het ook gaan plensen. Met of zonder onweer.
Keraunos heeft het in de voorziening van vandaag over weinig actiieve onweders tijdens de dag (die momenteel vanuit Noord-Frankrijk naderen), met aan het einde van de dag sterkere onweersbuien, aantal, intensiteit en grootte zal afhangen in welke mate de convectieve inhibitie (CIN) doorbroken kan worden...
Keraunos heeft het in de voorziening van vandaag over weinig actiieve onweders tijdens de dag (die momenteel vanuit Noord-Frankrijk naderen), met aan het einde van de dag sterkere onweersbuien, aantal, intensiteit en grootte zal afhangen in welke mate de convectieve inhibitie (CIN) doorbroken kan worden...
die èchte onweders waren meer voor het noorden/oosten dacht ik
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Nauwelijks onweer op die buien
Gr eel
Gr eel
daar is http://www.onweer-online.nl/forum/topic/42338/waarnemingentopic-neerslag-wind-onweer-deel-4/ voor.
maar iig jij ook veel plezier vandaag en morgen.