Afhankelijk van de voorspellingen, kunnen we dan zondag een nieuw topic starten
Vanmiddag is er in het zuiden en oosten kans op een onweersbui. Zaterdag kunnen verdeeld over het land weer onweersbuien tot ontwikkeling komen, mogelijk, met hagel en windstoten. Ook zondag zijn weer onweersbuien mogelijk.
Bekijk voor je eigen provincie hoe en wat; er zijn veel verschillende waarschuwingen. | Gewijzigd: 3 juli 2015, 14:40 uur, door reedtimmer
Dat vraag ik mij ook af. Ik denk zelf lokaal warmteonweer.
gisteren zagen ze er zelfs nog beter uit maar zeeuwsch Vlaanderen heeft volgens mij als enige geen onweer gehad.
Nee hoor we waren niet alleen Wittekerst
Hopelijk vanavond vanuit Frankrijk wat flinke buien!
Ps. Nu ik bovenstaande kaart zo bekijk moet ik opeens terug denken aan deze post: http://www.onweer-online.nl/forum/topic/42567/onweerskansen-week-27/457840/#message457848
Komt redelijk in de buurt van waar het onweer is ontstaan!
| Gewijzigd: 3 juli 2015, 16:09 uur, door Stefanv
Ja wij zijn toch ook constant dingen aan het zoeken ik toch ook waar wat gebeuren. Bij hun zijn de kaarten niet zekerder dan bij mij hoor anders had ik hier ook wel een wat meer duidelijk gericht kans neergezet.<
Je kan zelf ook al een beetje gaan kijken waar de kansen zich voor gaan doen.
En je ziet ook waarom knmi nou nog meer uitbreid naar het oosten. Zie Sat ::: http://www.sat24.com/en/nl allemaal cummuli pogingen tot uitgroei naar Cb´s
En als ik hier naar buiten kijk zie ik ook al weer convectie pogingen.
| Gewijzigd: 3 juli 2015, 17:02 uur, door Tatanka
Ja wij zijn toch ook constant dingen aan het zoeken ik toch ook waar wat gebeuren. Bij hun zijn de kaarten niet zekerder dan bij mij hoor anders had ik hier ook wel een wat meer duidelijk gericht kans neergezet.<
Oftewel het kan letterlijk alle kanten op komende dagen?
Ja wij zijn toch ook constant dingen aan het zoeken ik toch ook waar wat gebeuren. Bij hun zijn de kaarten niet zekerder dan bij mij hoor anders had ik hier ook wel een wat meer duidelijk gericht kans neergezet.
Oftewel het kan letterlijk alle kanten op komende dagen? Klopt Justin. De situaties van gisteren, vandaag en morgen zijn uiterst lastig. Zo leek gisteren vooral het westen goed te zitten. We weten allemaal hoe dat is afgelopen. Zelf denk ik dat de bui op de Noordzee het gisteren heeft verpest voor het westen.
We gaan het weer volgen!
Oftewel het kan letterlijk alle kanten op komende dagen?
Ja
Naar mijn idee blijft dat vandaag cummuli, de stroming is namelijk noord..................
We gaan het weer volgen!
Het noord-westen heeft anders de volle laag gekregen. Omstreeks 21:00 tot 23:30 onweer gehad.
Ziet er naar uit dat het westen weer goed zit. We wachten het af