Ik zeg het denk ik al jaren tegen je, nooit ervan uitgaan dat je onweer hier krijgt.
Tis net een gat waar niks komt. Onstaat altijd boven, na Leiden en voor Amsterdam.
Edit svenne: sommige regio's krijgen nu statistisch gezien meer onweer dan een andere regio, maar ik denk dat iedereen wel dezelfde mening heeft over zijn/haar regio. | Gewijzigd: 2 juli 2015, 21:57 uur, door Sven
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41484/tijdelijke-chat-ruimte-onweer-online/
>>>WAARNEMINGSTOPIC<<<
Berichten samengevoegd door svenne
Hey bliksemdenhaag,
Ik zeg het denk ik al jaren tegen je, nooit ervan uitgaan dat je onweer hier krijgt.
Tis net een gat waar niks komt. Onstaat altijd boven, na Leiden en voor Amsterdam.
Hey GateKeeper, jij bent er ook nog
Ja jammer weer, maar zaterdag nieuwe kansen
Bron: DutchThunder op Facebook
Natuurlijk valt het westen buiten schot!
Hahahahah wat een grap.
Smoke
weather without storms is no weather at all.
Voor zaterdag, naar die waardes gekeken die ook vast nog wel richting het westen gaan.. vuurwerk in heel de benelux als het niet heel west europa wordt..
In Nederland toch een beter resultaat dan in België vandaag
Bwa in west vlaanderen was het ook niet mis vandaag
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Voor zaterdag, naar die waardes gekeken die ook vast nog wel richting het westen gaan.. vuurwerk in heel de benelux als het niet heel west europa wordt..
Een mooie afsluiter van de hittegolf!
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Zeg dat wel!
De hittegolf is nog niet af, hij blijft doorgaan totdat op een dag de maximumtemperatuur in de Bilt minder dan 25C bedraagt. Dus sowieso nog tot maandag Dit is eigenlijk meer voer voor het zomertopic