De rede dat wij onze bevindingen spuien op dit fora, is om aan te geven dat we onze kennis en ervaring willen delen met anderen. We laten ons leiden door het enthousiasme wat in ons leeft. Zie het als het invullen van de Toto uitslagen door voetbalkenners: ze winnen niet altijd omdat het balletje rond is en blijft, anders waren ze allen miljonair. Maar het discussiëren over het hoe en waarom levert anderen weer extra inzage op waarmee waarschijnlijk een volgende keer een nog scherpere weeranalyse neer te zetten. Wij gaan voor het extreme, we worden niet gehinderd door de gepaste terughoudendheid zoals de mainstream kanalen hanteren.Ik hoop dat je dit begrijpt..
Begrijp ik zeker, maar hou me gewoon aan m'n eerdere berichten, verwijt niemand iets om zijn/haar kennis te delen, zeker niets zoals Tatanka, Callie-p en anderen dat kunnen, maar qua onweer kijk ik er (als ik het soms niet vergeet door de rooskleurigheid van de kansen) anders naar dan een 'gewoon' weerbericht. Mede doordat ze het moeten afwegen indd, maar het feit dat iets nooit zeker is, en mijn stellingen daarover, hou ik aan. iig allemaal weer bedankt voor de voorbeschouwingen, actuele visies en beoordelingen Zolang men dit opzij houdt van de praktijk, en dus indd het nowcasten altijd voor laat gaan, komt het wel goed
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Zoals zovaak neemt onweer teleurstellingen met zich mee.. Daar kun je over praten/klagen in het volgende topic: http://www.onweer-online.nl/forum/topic/41638/het-grote-onweer-kletstopic/
Laten we het hier vooral informatief houden lieve mensen
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Laten we het hier vooral informatief houden lieve mensen Lightningmaps is net een ouderwetse typmachine.
Hoezo geen Onweer
verder geen randverschijnselen.
| Gewijzigd: 2 juli 2015, 21:47 uur, door Tatanka