En voor diegenen die zeggen dat het droog zal blijven, graag je reactie onderbouwen of deze worden verplaatst naar het kletstopic.
Dat ging echt heel snel....
Hier is Zevenaar.
Het blijft een beetje hangen zo lijkt het, het is wel rap afgekoeld naja 30 graden.. veel wind.
Lucht is enorm onstabiel hier moet toch iets uit kunnen komen lijkt me. | Gewijzigd: 2 juli 2015, 18:52 uur, door Entity
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
| Gewijzigd: 2 juli 2015, 18:53 uur, door Justin
Edit svenne: je zegt het zelf: 'eventueel' en het westen (van België dan) heeft vandaag een serieuze portie gekregen met blikseminslagen en wateroverlast. | Gewijzigd: 2 juli 2015, 18:59 uur, door Sven
Al berichten vanuit Nijmegen? of Arnhem?
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Al berichten vanuit Nijmegen? of Arnhem? Amersfoort ligt echt te westelijk. Harderwijk denk ik eerder.
| Gewijzigd: 2 juli 2015, 19:06 uur, door Ben47
Al berichten vanuit Nijmegen? of Arnhem? Dat kan je lezen in het waarnemingstopic waar waarnemingen worden gepost
Al berichten vanuit Nijmegen? of Arnhem?
De bui heeft Arnhem-Zuid geschampt, is net ten westen van Arnhem langs getrokken als ik de ontladingen volg.
Morgen is er ook nog een dag waarop alles kan opdrogen + de gebieden waar het regent zijn heel beperkt. En hitte heb je ook niet altijd nodig voor onweer, kijk naar België waar het deze namiddag hevig tekeer ging in de gebieden waar het maar 20-22 graden was
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1