Er zullen er zeker veel teleurgesteld zijn daarom kletstopic. Inplaats klaag topic. Goedbezig +100 Ik heb mijn bijdrage geleverd
| Gewijzigd: 5 juni 2015, 18:29 uur, door jcroon
Hier niets, helemaal niets, wat gerommel in de verte. De bui verloor al zijn activiteit. En toen...ik keek even uit het raam, enorme CG heel dichtbij en enorme klap!
Zo zie je maar, zelfs als je denkt dat alle activiteit eruit is en je niets krijgt, kan het weer je toch nog even verrassen
Edit svenne: nowcasten is en blijft het woord. Ook de verschillende weersites bekijken en tweets opvolgen van weermannen | Gewijzigd: 5 juni 2015, 18:39 uur, door Sven
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Nu regend het grote druppels maar geen hoosbui nog,zit nu met de bureaylamp aan anders kan ik niet zien wat ik typ lolzzz.verder kijken wat er nog komt.ik zag op tv code oranje voor zuid/west van het land spannend dus!! | Gewijzigd: 5 juni 2015, 18:54 uur, door ton1959
Dus voor de mensen die de bui nabij Antwerpen volgen, dit komt er op je af
Dus voor de mensen die de bui nabij Antwerpen volgen, dit komt er op je af Ik vond het toch wat tegenvallen, ik hoop dat de cellen boven henegouwen nog wat geven maar ik vrees dat ze ten oosten langsgaan | Gewijzigd: 5 juni 2015, 19:09 uur, door Sven