Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
Fraai zeg.. Vannacht twee buien over me heen gehad. Heb ik horen zeggen dan...
De eerste rond half drie drie uur ben ik doorheen geslapen, om half zes werd ik wel wakker, als ik het kaartje zo bekjk met inslagen had de bui een korte adempauze boven Antwerpen- West Brabant. Niet dat het niks was maar het is wat minder dan elders. | Gewijzigd: 30 augustus 2015, 12:39 uur, door jcroon
De eerste rond half drie drie uur ben ik doorheen geslapen, om half zes werd ik wel wakker, als ik het kaartje zo bekjk met inslagen had de bui een korte adempauze boven Antwerpen- West Brabant. Niet dat het niks was maar het is wat minder dan elders. Viel hier inderdaad goed mee.
Buitje rond half zes had wel 2 knallers van formaat. Is eerste keer sinds ik hier woon (4jaar) dat mijn appartement stond te trillen. Mijn metalen bed was precies aan het sissen. Ook 1 van de langste knallen die ik ooit al gehoord heb, bleef precies duren. Na die 2 knallen werd het weer rustig
ps. le Havre meldt onweer, de voorzichtige eerste ontladingen komen eraan. | Gewijzigd: 30 augustus 2015, 19:50 uur, door Bas de Leeuw
Vreemd verschijnsel hierbinnen trouwens, onze trapleuning en arduin stenen plakken echt helemaal van dat vochtige weer... | Gewijzigd: 30 augustus 2015, 20:06 uur, door Aaron Hendrickx
- April 2015: Tornado's, zwaar onweer en hevige regenval in Texas
- Augustus 2015: Prachtige, intense onweersmaand