Zo vaak als IJmuiden overal bovenuit wil springen, staat die soms op het puntje van de pieren daar?
Wij hebben het hier wel gedacht... Winderig dagje met wat regen... Niet zo bijzonder allemaal hier.
Wij hebben het hier wel gedacht... Winderig dagje met wat regen... Niet zo bijzonder allemaal hier.
Klopt (blijkbaar wel onweer deze ochtend omstreeks 5u), maar als je ziet hoe makkelijk takken hier gesneuveld zijn met rukwinden tot max 70 km/u(?), dan kan ik me wel voorstellen dat het in de gebieden aan de kust wel tot serieuze schade is gekomen.
Valt we wel op dat gemeente haarlem weinig zin heeft om schoonmaak ploegen op stap testuren, ze zijn nergens tebekennen en gewoon gevaarlijk zeker voor fietsers.
@jcroon, ja ging goed los, iig harder dan sint storm enzo. | Gewijzigd: 25 juli 2015, 21:15 uur, door wappy
Dan ook nog divers materiele schade.
kortom, ff lekker uitgewaaid.
| Gewijzigd: 26 juli 2015, 00:30 uur, door Moneytree-Troll
Gemeente haarlem(Spaarnelanden) zie je zoals gewoonlijk niet want stel je voor dat ze op zaterdag avond / zondag moeten werken. dus overal is het 1 grote t*ring bende.
Dan mogen ze dat weleens rap gaan doen ook elders met morgen 6/7 bft welliswaar minder. Maar voldoende om de rest wat nou nog los hangt/ligt ook te laten gaan. Tevens morgen stevige buien vanaf zee met onweer en hagelkansen (De ganse dag) met name NW N NO NL. Helaas geen tijd meer om dat te zetten in onweerskansen...wellicht iemand anders vast en cker vandaag | Gewijzigd: 26 juli 2015, 10:24 uur, door Tatanka
Over het Brabantse, het lijkt er op dat er onder de lijn Bergen op Zoom - Breda - Tilburg - Eindhoven eigenlijk niks aan de hand geweest is, een winderige natte zomerdag, meer niet. | Gewijzigd: 26 juli 2015, 11:44 uur, door jcroon
Over het Brabantse, het lijkt er op dat er onder de lijn Bergen op Zoom - Breda - Tilburg - Eindhoven eigenlijk niks aan de hand geweest is, een winderige natte zomerdag, meer niet.
Als je even goed kijkt was zijn post vanmorgen om 10uur . Ik begrijp ook wel dat ze niet opruimen tijdens storm en windstoten. Hij benadrukt nog eens een keer dat ze nog steeds niet bezig zijn | Gewijzigd: 26 juli 2015, 11:55 uur, door Tatanka
Edit, foto door Marcel le Comte gemaakt: https://twitter.com/Jantje_/status/625261342040178688/photo/1
| Gewijzigd: 26 juli 2015, 14:02 uur, door Koen Vreman
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
En ik ga natuurlijk als mijn pieper gaat, en ja dan ben je er toch maar feitelijk staan we (te) vaak bij dingen die je beter en veiliger kunt oplossen als je zegt "dat doen we morgen wel in alle rust".
En je staat er versteld van hoe vaak je uitkomt bij een gevalletje "als ik de brandweer bel , dan verdwijnt die boom zonder dat ik een kapvergunning hoef aan te vragen" of "haha, ik laat lekker de brandweer de boom uit de tuin van de buren zagen".. Trappen we alleen in als het echt dreigend gevaar is.. | Gewijzigd: 26 juli 2015, 14:39 uur, door jcroon