Enige wat opvalt is 1 grijze toren die de luch inschiet boven enkele gewoon niet dreigende grijze wolken.
pas maar op, ik kan hem vanaf hier zien, zit er een venijnig ding uit en is nog steeds aan het activeren.
hier aan de achterzijde schieten weer wolken de lucht in, het is nog niet gedaan vandaag, die bui boven mons ziet er ook mooi uit.
Echt vreemd dat de neerslagecho's van die bui bij mons niet heviger zijn, die explodeerd gewoon vanaf hier gezien. | Gewijzigd: 12 juni 2015, 20:36 uur, door Jenss
Een van de vreemdste onweerders dat ik tot nu toe meemaak, en fotogeniek is het al zeker niet
Vreemd dat was het hier net wel, de bui boven mons is nu ook echt aan het activeren op de radarbeelden.
Enige waaraan ik heb gemerkt dat er een onweer was, waren wat gerommel en kleine windvlagen
De bui die veel schade heeft veroorzaakt in Grevenbicht !1Limburg Gezien Schutterij Eendracht...
Posted by Stormchasers Limburg on vrijdag 12 juni 2015
Onderstaande foto ontvangen via onze Facebookpagina van Robert Van Der Weerden. Deze bui trok rond 19.00 uur over toen Robert tussen Bakel en Milheeze stond. Fraaie foto, dank @ Robert!
| Gewijzigd: 12 juni 2015, 20:52 uur, door Justin