Hoogste waarden voor De Bilt volgens GFS12Z
Donderdag 26
Vrijdag 24
Zaterdag 23
Zondag 22
Maandag 27
Dinsdag 32
Woensdag 31
Donderdag 30
Vrijdag 32
| Gewijzigd: 15 juli 2015, 19:56 uur, door Stefanv
Gelukkig is de kans nog klein.
Gelukkig is de kans nog klein.
Als u een hekel heeft aan zomer en warmte bent u op het verkeerde onderwerp.
Mijn mening: Laat maar komen die hitte!!
Smoke | Gewijzigd: 15 juli 2015, 21:19 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Mijn mening: Laat maar komen die hitte!!
Smoke
Ja, ik hoef mijn mening ook niet voor mezelf te houden. Voor mij houdt goede zomer in dat het vaak 20-27 graden is en met soms bewolkte en zonnige dagen.
Maar zoals het nu gaat met deze zomer heb je met een aflandige wind, ook al duurt dat maar heel even, direct meteen een 30-er te pakken, zo hoeft het voor mij echt niet en is mijn mening. | Gewijzigd: 15 juli 2015, 21:40 uur, door Sneeuwfit
Bij GFS laat (tot nu toe) alleen de oper(hoofdrun) een hittegolf zien:
Regio De Bilt
EC12Z voor De Bilt:
Donderdag 24
Vrijdag 24
Zaterdag 22
Zondag 24
Maandag 24
Dinsdag 26
Woensdag 26
Donderdag 26
Vrijdag 24 | Gewijzigd: 15 juli 2015, 21:58 uur, door Stefanv
Bij GFS laat (tot nu toe) alleen de oper(hoofdrun) een hittegolf zien:
Regio De Bilt
Kaartje GFS
EC12Z voor De Bilt:
Donderdag 24
Vrijdag 24
Zaterdag 22
Zondag 24
Maandag 24
Dinsdag 26
Woensdag 26
Donderdag 26
Vrijdag 24
Kijk, dat zijn hele lekkere en normale zomertemperaturen om vol in de zon te zitten, dan slaap ik s' nachts ook goed en dan geniet ik helemaal van de zomer. Laat maar komen wat die EC12Z betreft!
Moest je ook huilen?
Een baggerzomer na één slechte dag? We hebben nota bene een hittegolf gehad en daarna ook prachtig weer tot vandaag.
Maar nu verder on-topic!
Moest je ook huilen? Tjah Nederland idd, ga zelf dinsdag aantal dagen naar Scheveningen had ook wel gehoopt op redelijk weertje. Mag blij zijn dat het nog 20 graden wordt
Het is en blijft altijd een verrassing. 3 dagen geleden zal het nog 27 zijn....
Helaas had ook een betere zomer verwacht , dit is toch wel de slechtste in jaren. Stabiel zomerweer hebben we nog steeds niet gehad, en dan zitten we toch bijna alweer in augustus. Dit jaar tot nu toe maar heel rap vergeten, de noord/west winden beginnen nu toch behoorlijk op mijn zenuwen te werken. Maar wie weet tovert moeder natuur nog wat moois uit haar hoge hoed en verwend het ons land eens een keer met mooi zomerweer en flinke onweersbuien. Tot nu toe was dat tweede tot vervelens toe voor onze oosterburen. Ik zie het echter niet meer gebeuren deze maand, mijn hoop is gevestigd op de laatste volle 'zomer'maand. Meeste weersite's gaan in mijn juliverwachting mee met weinig zon, regelmatig regen en pakweg 15 tot hooguit 21 graden vanaf woensdag. | Gewijzigd: 20 juli 2015, 01:48 uur, door weerweerweer