Tja de trent blijft erin zitten dat het meest rond normaal blijft. Run na run blijft het terug komen.
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
Tja de trent blijft erin zitten dat het meest rond normaal blijft. Run na run blijft het terug komen.
Uhu, maar het is van dat net wel/net niet weer. De ene dag (zoals vandaag/vanmiddag) denk je 'goh, heerlijk weer' en kan je in je zomerse kleren buiten zitten terwijl ik het gisteren koud en niet fijn vond buiten
En omdat jullie zoveel verstand hebben van voorspellingen/verwachtingen dan hoor ik graag een nadere verklaring.
Smoke
weather without storms is no weather at all.
Allemaal onzeker zoals gebruikelijk maar ik vind dit exemplaar wel beter dan de vorige!
Zoals de beste man hierboven mij al zei,
Positief blijven
Smoke | Gewijzigd: 16 juni 2015, 23:43 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
overigen zie ik in de pluimen allerlei regenkansen verschijnen en weer verdwijnen, allen die van vanavond vannacht zijn redelijk standvastig. 'tis nie veel maar een paar dagen achter elkaar "niet zo veel" doet meer dan een heleboel in een korte tijd.
Dit weekend zou het ook warm worden tot 25C, niet dus...
Gelukkig ziet het er voor komende week wel goed uit.
Dit weekend zou het ook warm worden tot 25C, niet dus...
Gelukkig ziet het er voor komende week wel goed uit.
LOLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou al dagen staat dit weertype op de kaarten en in de pluim waar we nou mee kampen. Hier om de pluim van 4 dagen terug maar even te pakken.
LT kijken is leuk..ook door poster hierboven me...maar soms verre van realistisch..binnen 5 dagen zou je een goed beeld moeten krijgen. Toch zit die trend er al dagen en een aantal runs in. Staat dit medio volgende week nog dan acht ik wel een redelijke kans van slagen voor die omslag...Ec is daar nog niet helemaal maar gaat ook mee.
Zoek de 25 graden
| Gewijzigd: 20 juni 2015, 10:54 uur, door Tatanka
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/42336/zomer-discussietopic-2015-deel-1/456648/#message457077
Hoe dan ook lijkt het altijd lang te duren voordat er weer normale warme dagen komen.
Het is bijna altijd uitstel, uitstel, wachten, en uitstel.
Ik wil niet klagen maar zo is het gewoon wel.
Natuurlijk hebben we een paar mooie dagen gehad maar het is toch niet echt veel, de langste dag vandaag geeft
toch al aan dat er nu toch echt wat moet gaan gebeuren.
De vooruitzichting van 30+ zijn ook niet reeel en daar zit ook niemand op te wachten.
Gewoon zomers weer is prima en dat je dan avonds nog wat buiten kunt zitten en de barbeque kunt aanzetten.
We hebben immers niet voor niets avonden met langer licht.
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/42336/zomer-discussietopic-2015-deel-1/456648/#message457077
Hoe dan ook lijkt het altijd lang te duren voordat er weer normale warme dagen komen.
Het is bijna altijd uitstel, uitstel, wachten, en uitstel.
Ik wil niet klagen maar zo is het gewoon wel.
Met nog een heel juli te gaan als zomermaand (Waarbij direct al leuke vooruitzichten te zien zijn begin juli) en nog heel augustus...en niet te vergeten doet september de laaste jaren ook goed mee.
Ga ik me echt niet druk maken over een ruk voorjaar.
En waarom zullen die 30ers niet reeel zijn...ze zijn immers ook 2 keer terug gekomen eerder juni 2 x in een week zelfs dus in Juli zal je ze helemaal moeten verwachten. Enigste wat er mischien nog niet zo reeel aan is is dat het nog op Lt staat. .Dan gaat men ook nog eens eisen stellen op iets wat al zeer lastig van de grond komt in Nederland...jawel een ideale week of een paar dagen van pakweg 24/26 graden landinwaarts en aan de kust prima vertoef weer 24graden.
Men wil gewoon in Juni al volle bak zomer......terwijl als je de statestieken er op na kijkt...het slechts door de jaren heen spaarzame momenten van stabiel zomerweer zijn geweest. Met zelfs in april en mei nog betere temps en dagen dan meeste Juni's. Nog zeldzamer een hittegolf in Juni...die dateerd van dik 10jaar geleden zelfs.
Dus ja de tijd zal het leren...we gaan maar eens naar die volgende weekend toe werken. Mischien zet het wel door mischien ook niet
| Gewijzigd: 20 juni 2015, 12:54 uur, door Tatanka