Neerslag signaal op vrijdag/zaterdag goed te zien.
Zomer letterlijk van start! prima begin!
Smoke Neerslag lijkt nogal mee te vallen maar dit moet je ws. zien als een soort mogelijk gemiddelde voor morgen, de één komt niet verder dan een millimeter 2-3, een andere krijgt misscien wel een mm of veel meer voor zijn kiezen. We blijven het op deze pluimen wel droog houden in de komende dagen, erg droog. De redelijke wind zal nog extra opdrogen veroorzaken
Nou ... deze dag gaat waarschijnlijk wel in de top 10 zitten van 2015 denk ik ...
| Gewijzigd: 4 juni 2015, 19:10 uur, door just0408
| Gewijzigd: 4 juni 2015, 23:12 uur, door De Friese Weerman
Eerst maar eens zien volgendeweek. Kan vriezen en dooien. Maar morgen pakken ze ons in iedergebal niet meer af
| Gewijzigd: 5 juni 2015, 00:24 uur, door just0408
| Gewijzigd: 5 juni 2015, 07:39 uur, door just0408
Limburg nu al bijna 22 graden
De Bilt nu 29,3 dus het zit er dicht tegenaan.
Het is echter al 14:30 maar goed, het kan nog wel.
Wel triest dat het nog niet gewoon stabiel zomerweer is, daarmee bedoel ik niet iedere dag 30C maar gewoon
tussen de 22-25C en dat niet gedurende één dag maar een aantal dagen achter elkaar.
De mensen zijn nu gek gemaakt met prachtige vooruitzichten terwijl daar toch weinig van terecht lijkt te komen.
Morgen 20C misschien dat is wat anders als het KNMI al dagen schreef.
Eerst 30, toen 22, toen 30 en nu weer 20. Ja, echt waar blader maar eens terug.
De Bilt nu 29,3 dus het zit er dicht tegenaan.
Het is echter al 14:30 maar goed, het kan nog wel.
Wel triest dat het nog niet gewoon stabiel zomerweer is, daarmee bedoel ik niet iedere dag 30C maar gewoon
tussen de 22-25C en dat niet gedurende één dag maar een aantal dagen achter elkaar.
De mensen zijn nu gek gemaakt met prachtige vooruitzichten terwijl daar toch weinig van terecht lijkt te komen.
Morgen 20C misschien dat is wat anders als het KNMI al dagen schreef.
Eerst 30, toen 22, toen 30 en nu weer 20. Ja, echt waar blader maar eens terug.
Hoogste temperaturen worden meestal iets na 17:00 bereikt in de zomer