vannacht de regen gehad. de eventuele aankomende ochtend onweer die nu nog boven FR-BE hangt.
Nu nog even afwachten wat daarachter gaat gebeuren. aangezien het spul voor vanmiddag nog moet ontstaan.
Ben benieuwd! heerijke tijden weer dit.
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Jup, die buien boven BE komen aardig overeen met wat HARMONIE berekent.
Maar die lvl 1 voor gisteren was ook zwaar overdreven (periode 4-5, 06:00 uur- 5-5, 06:00 uur)
Ik ben benieuwd wat de buien vanmiddag zullen brengen Omdat er veel festivals zijn zullen vele vaak op buienradar kijken waardoor buienradar (herkenbaar) soms eruit kan vallen wat dan weer behoorlijk vervelend kan zijn. Mocht het gebeuren heb ik hier een alternatief voor jullie
Sinds kort runnen wij ook een eigen radar met onweerdectectie erop. Actueler dan Buienradar en werkt het beste op FireFox of Chrome (op internet explorer blijft ie soms haken) http://www.art-of-thunders.nl/weer/waarschuwingen/onweer/ ;)
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
Maar wat ik ook zie is dat de stroming onder de buien boven belgie al westelijk neigt.
En dit met de koude noordzee, zou het misschien kunnen verklaren dat het mee (lees tegen) gaat vallen.
| Gewijzigd: 5 mei 2015, 08:17 uur, door Jo Capelle
Maar wat ik ook zie is dat de stroming onder de buien boven belgie al westelijk neigt.
En dit met de koude noordzee, zou het misschien kunnen verklaren dat het mee (lees tegen) gaat vallen.
- afbeedling -
Zijn op dit moment ook enkele buien boven de noordzee die het volhouden, en volgens mij is die bewolkingsband het front
Bui activeerd weer flink bij brussel Lijkt nu meer richting Antwerpen te trekken. Hoop daarna naar hier | Gewijzigd: 5 mei 2015, 09:08 uur, door bassmachine
Nou ja voor de vele festivals vandaag een meevaller.
Estofex zat er gisteren behoorljk naast dus dat kan vandaag ook. Kan ook dat zij inderdaad van jou koude noordzee gehoord hebben. Ik zit ook al een tijdje aan dat omhoog trekkend laagje te denken. Zorgt inderdaad voor vrij westelijke winden:
wat betreft "Harmonie" en "nu"
Gek hoor, iedereen zegt dat Harmonie het goed doet maar niemand laat dat ook even zien...
| Gewijzigd: 5 mei 2015, 09:19 uur, door jcroon
Nou ja voor de vele festivals vandaag een meevaller.
Estofex zat er gisteren behoorljk naast dus dat kan vandaag ook. Kan ook dat zij inderdaad van jou koude noordzee gehoord hebben. Ik zit ook al een tijdje aan dat omhoog trekkend laagje te denken. Zorgt inderdaad voor vrij westelijke winden:
wat betreft "Harmonie" en "nu"
Gek hoor, iedereen zegt dat Harmonie het goed doet maar niemand laat dat ook even zien...
Is inderdaad goed bruikbaar en van mij mag het uitkomen.
Dan harkt Estofex er wel echt naast momenteel.