Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
KMI zei dat het in een snel tempo frisser aan het worden is aan de kust door een nw wind. Hier is hete chter nog zalig terrasjesweer
---
KMI zei dat het in een snel tempo frisser aan het worden is aan de kust door een nw wind. Hier is hete chter nog zalig terrasjesweer
Geniet ervan
Geniet ervan
Zal ik zeker doen want ook hier is de temperatuur serieus aan het zakken: 15,8°C. Aan alle mooie liedjes komt er een eind... Ook aan deze dus helaas maar ik ben er vrijwel zeker van dat we in mei dit nog eens over gaan doen en als het niet in mei is dan is het in juni...
---
Gebied met felle opklaringen komt er aan. Ochtendgrijs lost snel op hier in het noorden... De zon knalt er al door uitbreidend naar rest nl. Eind vd morgen begin middag moet dat daar ook zeker lukken. http://www.sat24.com/en/nl | Gewijzigd: 23 april 2015, 09:36 uur, door Tatanka
Volgens gsm nog 22 graden maar er is meer wind gekomen.
Merk al 2 dagen aan mijn katten en de dieren van andere mensen om me heen, dat het gaat rommelen in de lucht;
zijn allen stuk drukker en irritanter in geddrag
Volgens gsm nog 22 graden maar er is meer wind gekomen.
Merk al 2 dagen aan mijn katten en de dieren van andere mensen om me heen, dat het gaat rommelen in de lucht;
zijn allen stuk drukker en irritanter in geddrag
Mijn kat ook, was vanochtend helemaal koekkoek
Maar nu heerlijk maar wel de eerste sluierbewolking aanwezig