Vandaag was overigens toch een prima dag.
De pluimen waren de afgelopen dagen erg onvoorspelbaar, laten we hopen dat dit voor de komende dagen ook geldt zodat het toch nog normaal en stabiel weer gaat worden.
Mag ook wel een keer want het is toch bijna half mei. Het is denk ik beter als er nu nog even regen af en toe komt en dat wij dit jaar een warme zomer krijgen met veel onweer. Afgelopen jaar was het alleen maar regen en hopen dat er ook maar even een week kwam met zon en warme temperaturen, maar dat was bijna niet meer gebeurt.
Ik ben benieuwd wat de zomer gaat worden dit jaar. | Gewijzigd: 11 mei 2015, 00:08 uur, door Antares
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Wat is er toch aan de hand met de weersvooruitzichten?
Afgelopen dinsdag al fout maandag was het mooi weer en nu ook weer anders.
Natuurlijk wel fijn dat het morgen op een vrije dag mooi weer wordt.
http://m.telegraaf.nl/article/24037783/lekker-weer-op-hemelvaartsdag | Gewijzigd: 13 mei 2015, 19:19 uur, door Justin
Wat is er toch aan de hand met de weersvooruitzichten?
Afgelopen dinsdag al fout maandag was het mooi weer en nu ook weer anders.
Natuurlijk wel fijn dat het morgen op een vrije dag mooi weer wordt.
http://m.telegraaf.nl/article/24037783/lekker-weer-op-hemelvaartsdag Dit is ook echt iets van de laatste jaren, hoe (beter...kuch kuch) de techniek hoe slechter de voorspelling!!! | Gewijzigd: 13 mei 2015, 19:19 uur, door Justin
Nou neem mij niet kwalijk weerman,
Maar tot nu toe ben ik zeer te spreken over de lente en aankomende dagen.
En ook over de pluim ben ik te spreken.
Trouwens de zomer is geen eens begonnen de zomer duurt nog lang!
Smoke | Gewijzigd: 14 mei 2015, 02:42 uur, door Justin
weather without storms is no weather at all.
Da's waar, het was vanmorgen ook nog te fris om zonder jas te fietsen. Het kan altijd beter, maar op zich hoor je mij niet klagen. Geef mij maar tussen de 20 en de 25 ... en zo nu en dan uitschieters naar 30 of 35 tot half september!! Heeeeeerlijk. | Gewijzigd: 14 mei 2015, 17:10 uur, door just0408
Net als 2jaar terug, mooi en vrij warm in april/mei en vervolgens vrij koude juni/juli dan augustus weer wat normaler weer.
Zoals vaker gezegd, je mag er wel wat bij optellen en dan kom je wel boven de 15 uit. Langjarig gemiddelde voor de maxima is voor de laatste tien dagen van mei 18 graden, daar zit het niet zo heel veel vanaf. Mij verbaats die 18 graden ook eigenlijk iedere keer weer, juist in mei verwacht je toch al gauw meer...
Een enorm herstel in de temperaturen, hoe is dit mogelijk?
neerslag is verminderd, bedekkingsgraad is ronduit positief te noemen en de temperaturen stijgen netto naar de 20 graden.
Zeg of zie ik iets verkeerd?...
smoke
weather without storms is no weather at all.