Inderdaad weer een paar mooie dagen, maar het zou wel lekker zijn als het er wat meer worden dan 2... Maar goed, eerst maar even morgenochtend snel gaan maaien, het gras is wel 10 cm gegroeid vandaag zo lijkt het. Nu nog te nat maar het droogt met die wind lekker op.
(Om eerlijk te zijn denk ik maar twee maar dan klinkt niet zo leuk).
| Gewijzigd: 6 mei 2015, 12:21 uur, door jcroon
van een kant zou dat jammer zijn maar zwaar onweer staat voor mij toch echt op nummer 1!
| Gewijzigd: 6 mei 2015, 12:28 uur, door marcuz
van een kant zou dat jammer zijn maar zwaar onweer staat voor mij toch echt op nummer 1!
zie mijn post:
http://onweer-online.nl/forum/topic/41636/het-grote-lente-kletstopic/454163/#message454586
Daarbij komt dat ik (persoonijk dan) onweer veel leuker vind als het echt een flinke tijd lekker warm is geweest, onweer wat in een cyclus van twee, drei dagen lekker, dan een keertje onweer en dan weer een week, of twee, minder, dat doet me niet veel.
Ook al omdat dergelijk onweer door de bank genomen vrij lokaal van aard is en niet tot algemene feestvreugde van alle onweersliefhebbers op deze site zal leiden. De kans daarop is gewoon het grooste na twee drie weken warm weer.
Neem nu afgelopen twee dagen:
behoorlijk veel wit tussen de stippen...
Eergisteren hebben de meeste gebieden nog minder gehad dan ik gisteren en afgezien van twee CG's die ik gezien heb vooral vervelend omdat iedereen maar in de deur van de super bleef schuilen en ik daar met een flinke kar doorheen moest.
Ja ik weet het, randje geklaag en randje waarneming maar het betreft hier toch vooral een duscussie over verschijninsgvormen van onweer zoals we die meestal in het voorjaar hebben dus toch maar hier geplaatst. | Gewijzigd: 7 mei 2015, 10:28 uur, door jcroon
Hoe
Citaat van just0408, vrijdag 8 mei 2015, 23:26 uur Het lijkt dat maandag de warmste dag gaat worden en niet dinsdag volgens de nieuwe pluim.
Hoe kan er nu één dag zo'n verschil zitten in de pluimen?
En dat nog wel op korte termijn, we hebben het immers niet over eind volgende week.
ik hou het nog op dinsdag 25C eerste landelijke zomerse dag want dat hoor ik de afgelopen dagen overal.
Niet alleen bij weeramateurs maar ook bij de professionals.
Hoe
Citaat van just0408, vrijdag 8 mei 2015, 23:26 uur Het lijkt dat maandag de warmste dag gaat worden en niet dinsdag volgens de nieuwe pluim.
En dat nog wel op korte termijn, we hebben het immers niet over eind volgende week.
ik hou het nog op dinsdag 25C eerste landelijke zomerse dag want dat hoor ik de afgelopen dagen overal.
Niet alleen bij weeramateurs maar ook bij de professionals. Dat heeft te maken met het feit dat het koufront iets eerder in de verwachtingen is komen te staan.
Hoe
Niet alleen bij weeramateurs maar ook bij de professionals. Dat heeft te maken met het feit dat het koufront iets eerder in de verwachtingen is komen te staan.
Ja, ja.
En dat is opeens gisteren gebeurd?
Maar dan nog hoe zit het dan met de zomerse dag is die ook opeens verdwenen?
De Telegraaf bericht nu ook dat je maandag ipv dinsdag vrij had moeten nemen.
Daar zijn ze dan lekker op tijd mee!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/24024430/__Morgen_mooi_weer___.html
Vandaag was overigens toch een prima dag.
De pluimen waren de afgelopen dagen erg onvoorspelbaar, laten we hopen dat dit voor de komende dagen ook geldt zodat het toch nog normaal en stabiel weer gaat worden.
Mag ook wel een keer want het is toch bijna half mei.