Een hoge druk zal gecentreerd net ten noorden en oosten van het verenigd Koninkrijk liggen en weerhoudt de storingen van de Atlantische Oceaan.
De dagen zullen vooral droog verlopen met een afwisseling van wolkenvelden en zon. De temperatuur ligt het meest rond of net boven normaal. (11-18 graden).
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar
hmm, niet te snel he. Daarmee nemen de onweerskansen wel toe maar dat moeten de experts onder ons maar efkes utzoeken...
en 18 graden volgende week zondag is toch heerlijk?
Dan zou ik niet graag met je in 1 huis willen wonen.
Regen en wind is meer regel dan uitzondering in Den lage landen.
smoke
weather without storms is no weather at all.
Regen en wind is meer regel dan uitzondering in Den lage landen.
smoke Ik ben gek op mooi warm weer, maar ik zie toch graag dat er af en toe wat regen komt voor d enatuur en voor de tuin. Anders ben ik hele dagen met mooi weer kwijt aan het geven van water aan de planten.
Maar we laten de lenteklets even voor wat het is Tot en met donderdag blijft het zoals het is met wat accentvershillen in temperatuur, maar in ieder geval bove het langjarig gemiddelde, dinsdag niet meer de warmste dag, dat is nu vrijdag geworden. Op vrijdag ook de eerste min of meer erieuze neerslagkansen. Kleine slag om de arm, gisteren waren er opeens pluimpjes met de neerslag achteruit naar zaterdag nu weer op rijdag, dus er is sprake van wat onzekerheid.
Hoeveelheid? gemiddelde en mediaan blijven eigenlijk in alle pluimen onder de 1 mm hangen (maar ja als dat lang genoeg duurt heb je al snel meer millimeters) maar oper en control spingen van laag naar hoog. Wijst waarschijnlijk op eem hoog "daar wel, hier niet" situatie.
| Gewijzigd: 20 april 2015, 11:36 uur, door jcroon
ja, waar ik vandaag over 3 weekjes ben is het telkens 23 graadjes. Laat het hier dan maar koud zijn die week