was:
is nu:
Wel jammer van de 25 graden maar het is nog maar april, komt allemaal nog wel.
Blijft droog:
Midden en West Brabant is al overgegaan naar natuurbrandfase geel.
Ziet er naar uit dat dat wel even zo zal blijven, ok na woensdag 22 want die hoeveelheid zet geen zoden aan de dijk. Oppassen voor wat de wind doet, schommelt rond de 4 m/s maar veel leden gaan voor meer en vanaf 5m/s gaat de wind een hele grote rol spelen.
| Gewijzigd: 14 april 2015, 16:50 uur, door jcroon
We hebben er lang op moeten wachten maar het is toch gelukt.
Wat mij betreft is het geen probleem als het geen zomerse daf wordt, een warme dag is ook prima.
Volgens mij is een zomerse dag en een warme dag hetzelfde namelijk 25 tot 29 graden.
30+ is tropisch.
smoke
weather without storms is no weather at all.
- Een warme dag is een dag waarop de maximumtemperatuur 20,0°C haalt of meer.
- Een zomerse dag is een dag waarop de maximumtemperatuur 25,0°C haalt of meer.
- Een tropische dag ( in België heet dit hittedag) is een dag met als maximumtemperatuur 30,0°C of meer.
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
-Een warme dag is een dag waarop de maximumtemperatuur 20,0°C haalt of meer.
-Een zomerse dag is een dag waarop de maximumtemperatuur 25,0°C haalt of meer.
-Een tropische dag ( in België heet dit hittedag) is een dag met als maximumtemperatuur 30,0°C of meer.
Juist!
ik wist van de zomerse dag en tropische dag wel.
Maar klaarblijkelijk niet van de warme dag ^^
Smoke
Edit stefanv: Citaat in orde gemaakt. | Gewijzigd: 16 april 2015, 12:02 uur, door Stefanv
weather without storms is no weather at all.
-Een warme dag is een dag waarop de maximumtemperatuur 20,0°C haalt of meer.
-Een zomerse dag is een dag waarop de maximumtemperatuur 25,0°C haalt of meer.
-Een tropische dag ( in België heet dit hittedag) is een dag met als maximumtemperatuur 30,0°C of meer.
Eigenlijk vind ik 23 graden ofzo ook al zomers, maar dat hebben ze zo vastgesteld...
Edit Stefanv: Citaat in orde gemaakt.
Citaat van bassmachine, woensdag 15 april 2015, 20:12 uur Die klerewind doet weer goed hier!!!! Vanmiddag ruim 22 graden en nu nog maar net 12. Dat was het dan weer met het mooie zomerweer
Niet zeuren, hier nu grijs en 9 graadjes. Vandaag veel zon, veel wind en max 16 graden...
Berichten samengevoegd door Stefanv | Gewijzigd: 16 april 2015, 12:05 uur, door Stefanv
Vind ik ook maar zo zijn weerkundigen nu eenmaal... Ze doen het ook al met de seizoenen! ( weerkundig seizoen begint steeds de eerste dag van de maand waarin het astronomische seizoen begint) | Gewijzigd: 16 april 2015, 12:05 uur, door Stefanv
---
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Dan heb je geluk weerweer!
Dan heb je geluk weerweer!
Jaa we zitten net onder het randje het zit wel helemaal dicht met hoge wolken, maar de zon schijnt daar zo makkelijk doorheen dat het lijkt alsof het onbewolkt is. Ook op de radar zijn die wolken niet te zien. | Gewijzigd: 16 april 2015, 12:35 uur, door weerweer
Rood is nooit goed! Ik heb gisteren 3 uur in de zon gefietst en mijn armen zijn echt rood. Ik dacht de uv index is niet te hoog maar blijkbaar heb ik me serieus vergist.
---
Rood is nooit goed! Ik heb gisteren 3 uur in de zon gefietst en mijn armen zijn echt rood. Ik dacht de uv index is niet te hoog maar blijkbaar heb ik me serieus vergist.
ai, pijnlijk. 1 voordeel, je valt wel op