Nog een paar kaarten:
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag:
Zondag iets minder met temperaturen rond de 15 graden. Maandag 17 dinsdag 20.
Heerlijke vooruitzichten! Nu is het wachten op de eerste onweerssituaties! | Gewijzigd: 7 april 2015, 16:06 uur, door Stefanv
[kaart]
Inderdaad schitterende temp! Als we dat werkelijk halen (is nog ver weg ik weet) zal de onweerskans ook wel stijgen. Maar eerst hopen dat we vrijdag (of wie weet wel vroeger!) die 20°C halen want daar zit ik echt wel naar te verlangen.
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -
[kaart]
Inderdaad schitterende temp! Als we dat werkelijk halen (is nog ver weg ik weet) zal de onweerskans ook wel stijgen. Maar eerst hopen dat we vrijdag (of wie weet wel vroeger!) die 20°C halen want daar zit ik echt wel naar te verlangen.
Laat maar komen (en ik blijf hier op meer onweer hopen )
Klopt inderdaad. Tis hier somber, grijs weer. Niet koud..
MAAR...
Heb al zin in dit weekend, lekker biertje pakken op het terras . | Gewijzigd: 8 april 2015, 14:55 uur, door Floris-Jan
Op de langere termijn ziet het er toch weer positief uit hoor, vooral midden volgende week!
Wat het daarna gaat doen is nog erg onzeker, maar laten we hopen dat het blijft!
Tja
Heb even de nieuwe GFS run bekeken en die ziet er toch wel geweldig uit. Met diverse dagen na het weekend 20graden en meer. Ook ziet aankomende vrijdag er mooi uit
Welke dagen zitten boven de 20C dan?
Morgen ziet het er wel goed uit maar ik twijfel over de dagen er na. | Gewijzigd: 10 april 2015, 22:56 uur, door Han
Wow hoe kan de temperatuur zo verschillen? 4 graden in zee en 21 graden ( paar kilometers van de zee) in het binnenland??
Tropische dagen 2019: 13 (warmste dag: 25 juli 2019 met 41,5°C)
---
Onweersdagen 2020: -
Tropische dagen 2020: -
Hoogste temperatuur 2020: -