Knmi Guidance:
NEERSLAG: Op de trog enkele sneeuwbuien, die langs in het noordwestelijk kustgebied het meest actief zijn, daar kunnen ze al gauw enkele cm's sneeuw achterlaten. De modellen geven aan dat ze met name over de westelijke helft van het land moeten trekken, waarbij de activiteit er in Harmonie er geleidelijk uitgaat boven land, maar Hirlam laat een aantal buien juist weer activeren later vannacht en in de vroege ochtend. Situatie nauwlettend volgen, het is een kwestie van nowcasten. Op de occlusierestanten geen noemenswaardige neerslag, misschien nog een enkele vlok. Vrijdag droog
EC00Z:
Het ziet er naar uit dat dit voorlopig de laatste update is. Laten we hopen op nog een paar mooie kansen verderop in februari/begin maart.
Berichten samengevoegd door Stefanv | Gewijzigd: 5 februari 2015, 07:27 uur, door Stefanv
Die zag ik dus ook al, ben ik ook in de gaten aan het houden. Intensieve bui volgens mij. Maar mijn gevoel zegt dat die toch net onder ons door gaat over de Ardennen maar ik hou hem in de gaten. Kijk om de 5 min op de tel haha
We kunnen weer naar de lange termijn gaan staren! Hopelijk gaat er deze winter nog een keer eenzelfde topic geopend worden