Ik denk dat Hirlam het wel bij het goede eind heeft als je buienradar vergelijkt.
Edit: als er volgende week meer sneeuw komt dan zit al op 1000 berichten
| Gewijzigd: 30 januari 2015, 15:45 uur, door reedtimmer
Als je de beelden terug kijkt, is de trek richting toch echt zuidOOST. Als je in west Brabant zit heb je lichte neerslag denk en noordoost Brabant matige neerslag. Weerplaza zit denk ik wel goed.
Citaat van reedtimmer, vrijdag 30 januari 2015, 15:42 uur Citaat van jenssweerts, vrijdag 30 januari 2015, 15:29 uur Ik vind die kaart van weerplaza wel erg noordelijk, volgens mij gaat hij zuidelijker
Ik denk dat Hirlam het wel bij het goede eind heeft als je buienradar vergelijkt.
Edit: als er volgende week meer sneeuw komt dan zit al op 1000 berichten
Ik sluit me helemaal bij jou aan!
Berichten samengevoegd door svenne | Gewijzigd: 30 januari 2015, 15:44 uur, door Richard Surilatu
ik heb hier nou een beste pak gehad nou andere mensen maar eens
Veel plezier iedereen!!! met nowcasten.!!
Edit svenne: bedankt voor alle superupdates! Zeker met zo een onvoorspelbaar weer | Gewijzigd: 30 januari 2015, 15:53 uur, door Sven
Veel plezier iedereen!!! met nowcasten.!!
jij ook man, lekker genieten, je hebt het verdient!
's Nachts neemt de bewolking toe vanaf het westen en verwachten we enkele winterse buitjes die geleidelijk overgaan in sneeuwbuitjes
@bliksemdenhaag, ik heb je kaartje verwijderd, want het was hier al gepost op de vorige pagina | Gewijzigd: 30 januari 2015, 16:27 uur, door Sven
Stukje beter dan gisteren. Benieuwd of deze gaan oplopen?
<plaatje>
GFS12Z helaas niet positief voor vanavond. Maar ze zaten er vaker naast de afgelopen dagen.
<gif>
Lijkt me helaas wel realistisch dat het overgaat in regen. Dauwpunt zal waarschijnlijk stijgen tijdens de neerslag en de temp op 850 hPa wordt iets hoger
Stukje beter dan gisteren. Benieuwd of deze gaan oplopen?
<plaatje>
GFS12Z helaas niet positief voor vanavond. Maar ze zaten er vaker naast de afgelopen dagen.
<gif>
Lijkt me helaas wel realistisch dat het overgaat in regen. Dauwpunt zal waarschijnlijk stijgen tijdens de neerslag en de temp op 850 hPa wordt iets hoger
Ik weet niet hoor. Het is een langzaam front met hoge neerslagintensiteit. Er zal veel neerslagafkoeling plaatsvinden. Dit denk ik. Maar goed we zullen zien. En ook denk ik dat Hirlam het bij het rechte eind heeft. Zie mijn eerdere post. | Gewijzigd: 30 januari 2015, 17:03 uur, door reedtimmer
Ik hoop het! Maar ook Hirlam is voor hier nog niet positief, voor bij jou in Enschede is het prima
Ik hoop het! Maar ook Hirlam is voor hier nog niet positief, voor bij jou in Enschede is het prima
Oh heb je het over Weesp. Ik dacht heel Nederland.
Bron: http://www.wetteronline.de